سرهنگ امام‌بخش گفت: هر پایگاه بسیج، یک قربانی به نیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا قربانی کرد.
کد خبر: ۹۲۶۱۹۷۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سرهنگ امام بخش فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه با اشاره به ابتکار سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم کمک مومنانه گفت: هر پایگاه بسیج، یک قربانی به نیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا قربانی کرد.

فرمانده سپاه ارزوئیه خاطر نشان کرد: امروز ۲۳ راس گوسفند توسط پایگاه‌های مقانت بسیج شهرستان به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی و به جهت رفع ویروس کرونا از جامعه قربانی شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح، گوشت قربانی بین حدود ۸۰۰ خانواده نیازمند توزیع گردید، از تهیه و واگذاری یک سری جهیزیه توسط پایگاه بسیج خواهران حضرت زهرا (س) به یک زوج جوان نیازمند نیز خبر داد.

سرهنگ امام بخش یادآور شد: مرحله دوم کمک مومنانه در شهرستان در دستور کار است و از همه مردم مومن شهرستان درخواست می‌شود با مشارکت خود در این طرح و اهدای نذورات خود به ستاد کمک مومنانه شهرستان به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک گویند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات