اگر عظمت و بزرگی بسیج به عمق انقلاب است بزرگی و عظمت جهادگران عزیزمان که در دفاع مقدس نوین انجام وظیفه می کنند که همانا مقابله با فقر و محرومیت است، باید با بزرگی و عظمت سپاه و بسیج مقایسه شود
کد خبر: ۹۲۶۲۰۶۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره شهدای جهادگر تحت عنوان شهدای آسمانی با حضور فرماندهان سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی در این مراسم گفت: امیدواریم جهادگران آسمانی مان در قانون هم به عنوان شهید شناخته شوند.

وی ادامه داد: اگر عظمت و بزرگی بسیج به عمق انقلاب است بزرگی و عظمت جهادگران عزیزمان که در دفاع مقدس نوین انجام وظیفه می کنند که همانا مقابله با فقر و محرومیت است، باید با بزرگی و عظمت سپاه و بسیج مقایسه شود.

سرهنگ زهرایی به دیدار سال گذشته جهادگران با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: از همان زمان فصل نوینی از حرکت های جهادی ایجاد شده است و جریان جهادی کشور دیگر صرفا اردوکشی نیست بلکه مشابه جبهه مقاومت و مشابه جریان اربعین حسینی است که به فناوری انقلاب تبدیل شدند.

وی امروز را پاسداشت پیام مقام معظم رهبری به جهادگران دانست و گفت: بیش از 600 هزار نفر جهادگر در 23هزار گروه جهادی هم قسم شده اند که پیام رهبر معظم انقلاب را تحقق ببخشند و پیوند جدیدی با ولی امر مسلمین ببندند.

سرهنگ زهرایی گفتمان جهادی را گفتمان عمومی نیروهای مسلح خواند و ادامه داد: با پیوند میان یگان های نظامی و امنیتی با گروه های جهادی، پیوند میان مناطق محروم با گروه های جهادی، پیوند میان خیرین با گروه های جهادی و پیوند میان اقشار مختلف با گروه های جهادی، در حال تقویت این گفتمان هستند.

وی بر فعالیت محرومیت زدایی هدفمند توسط جهادگران اشاره کرد و آن را یک رفتار انسانی محرومیت زدایی دانست.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده ای شهدای جهادگر تجلیل به عمل آمد و ۲۴۴۰ پروژه عمرانی به صورت همزمان در سراسر کشور افتتاح و به نام هر شهید جهادگر آسمانی نیز یک پروژه نامگذاری شد که در مجموع ۳۵ پروژه است.

 

ارسال نظرات