خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:
مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی از برگزاری دومین کنگره منطقه شمالغرب شعر محرم در تبریز خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت این کنگره از شرایط این رویداد مهم مطلع شده و سپس نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۶۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

حامد شب خیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: طی جلسات منظمی که توسط شورای مرکزی انجمن شعر بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی از اردیبهشت سال جاری برگزار شد و بر اساس تصمیمات شورای هیئت اندیشه ورزی سازمان بسیج هنرمندان استان و استفاده از تجربیات سال گذشته تصمیم به برگزاری دومین کنگره شعر محرم کرد.
وی ادامه داد: محورهای کنگره و شرایط آن در سایت زبده الاشعار بارگذاری شده است که شعرای اهل بیت(ع) می توانند با مراجعه به این سایت از شرایط کنگره مطلع شوند.
شب خیز اضافه کرد: آیین اختتامیه این کنگره با توجه به شرایط خاص امسال(ویروس کرونا) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دبیری دومین کنگره شعر محرم همانند سال گذشته برعهده استاد جلال محمدی است.
 شب خیز جهت هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره که دومین سال خود را سپری می کند از همه ارگان ها و نهادهای فرهنگی و هنری استان همانند سال قبل دعوت به همکاری کرد.

ارسال نظرات