صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) و مسئولان شهرستان پردیس، کلنگ احداث دو حوزه بسیج در شهرستان پردیس بر زمین زده شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۲۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) ، دکتر هدایت مدیرعامل شرکت عمران ، دکتر رضایی فرماندار شهرستان ، سرهنگ حمزه خوانی فرمانده سپاه پردیس، کلنگ احداث دو حوزه بسیج در شهرستان پردیس بر زمین زده شد.

 

منتظر دستگاه های متولی نماندیم

 در ابتدای مراسم؛ دکتر هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمانان و تبریک ایام عید قربان، در تشریح اقدامات انجام گرفته در شهرستان پردیس گفت : از سال 1391 ساخت 82 هزار واحد مسکونی برنامه ریزی شده که در مجموع تا پایان سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده حدود 75 هزار واحد به صورت قطعی به مالکان تحویل داده خواهد شد با توجه به سرعت پیشرفت پروژه ها و سکونت مردم در پردیس و همین طور بالا بودن نرخ رشد جمعیت در شهرستان پردیس ، ما منتظر دستگاه های متولی نماندیم و با پیگیری های انجام شده مصوب شد تمام زیر ساخت های مختلف در بخش های ورزشی ، فرهنگی ، اجتماعی ، درمانی ، آموزشی و امنیتی را با منابع موجود در شرکت عمران پردیس تاسیس و تامین نماییم. برای تامین منابع در حدود 28000 میلیارد ریال بسته های مشارکتی تعریف شده که در هفته های گذشته حدود 4000 میلیارد ریال در بخش های مختلف آموزشی ، انتظامی و درمانی هزینه شده است و تا آخر سال 24000 میلیارد ریال نیز در همین زمینه صرف خواهد شد.
امروز دو باب حوزه مقاومت بسیج با تخصیص از این منابع با مساحت هر کدام 1000 متر مربع در دو فاز 8 و 11 کلنگ زنی میشود و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن این دو حوزه مقاومت بسیج به بهره برداری برسند .

 
آیین کلنگ زنی دو حوزه مقاومت بسیج در فاز ۸ و فاز ۱۱ شهرستان پردیس
مجموعه ای برای برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، نیز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، افزود : کلنگ زنی این دو حوزه بسیج را به فال نیک میگیرم که مجموعه ای امروز کلنگ زنی می شود تا سربازان امامت و ولایت در این حوزه ها برای برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی تلاش داشته باشند .

 آیین کلنگ زنی دو حوزه مقاومت بسیج در فاز ۸ و فاز ۱۱ شهرستان پردیس

شهرهای جدید یکی از دستاورد های انقلاب و جمهوری اسلامی است.


در ادامه سردارحسن زاده ، فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) با تبریک ایام ، از زحمات دست اندرکاران احداث این دو حوزه بسیج تقدیر و تشکر کرد .
وی ادامه داد : مجموعه شهر پردیس با تمام فاز هایی که دارد یکی از بزرگترین پروژه های مسکن هست که در سال های اخیر رونق خوبی گرفته است و این شهرستان با توجه به جمعیت پذیری که دارد به خانه دار شدن اقشار جامعه کمک به سزایی می کند و ارزشمند است ولی در این شهرک های پرجمعیت یکی از مشکلات ما زیر ساخت ها و سرانه های آموزشی ، فرهنگی ، مذهبی ، تفریحی ، انتظامی و امنیتی است . توجه به سرانه ها یعنی توجه به سلامت روح و روان شهروندانی که در این شهرک ها ساکن میشوند و احداث این حوزه ها توسط شرکت عمران پردیس قابل تقدیر است .

توجه به همه زیر ساخت ها مهم است ، اما کارکرد جایی مثل حوزه بسیج ، فقط کارکرد بسیج و امنیت نیست ، بلکه کارکرد اجتماعی و فرهنگی و امنیتی با ظرفیت بسیار زیاد ایجاد شده است . شهرهای جدید یکی از دستاورد های انقلاب و جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنیم که شهرهای جدید با این جمعیت پذیری در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند .

 آیین کلنگ زنی دو حوزه مقاومت بسیج در فاز ۸ و فاز ۱۱ شهرستان پردیس

 

احداث مقبره الشهدا، در آینده نزدیک.

 

همچنین در این  مراسم آقای دکتر رضایی فرماندار شهرستان پردیس با تبریک ایام و تقدیر از دست اندرکاران ، احداث این حوزه های بسیج را به فال نیک گرفت و ادامه داد : حوزه های بسیج فعالیت ها و ماموریت های یک بعدی ندارند ، همان طور که از ابتدای شکل گیری و به خصوص در زمان جنگ تحمیلی تا کنون ، بسیجیان در همه امور پیشگام بوده اند . امیدواریم این دو حوزه که در فاز8 و فاز 11 کلنگ زنی میشوند با انگیزه های پاکی که همیشه در بسیج و سپاه بوده فعالیت کنند.
رضایی ادامه داد : شهرستان پردیس ویژگی های منحصر به فردی دارد و در همین رابطه باید توجه به نیاز های این شهرستان همه فعالیت ها و ابعاد توسعه مد نظر قرار بگیرد و در فاز های 3 ، 8 و 11 احداث مقبره الشهدا را در دستور کار داریم .

آیین کلنگ زنی دو حوزه مقاومت بسیج در فاز ۸ و فاز ۱۱ شهرستان پردیس

دکتر هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس در حاشیه کلنگ زنی دو حوزه مقاومت بسیج تشریح کرد : در حال حاضر تقریبا 12 هزار نفر در پردیس ساکن هستند و با توجه به تحویل واحد ها و افزایش خدمات در شهرستان پردیس به صورت روزانه بر این تعداد افزوده میشود. وی خاطر نشان کرد نقشه های این دو حوزه پس از دریافت با شرایط منطقه بومی سازی شده و با منابع شرکت عمران پردیس در حدود 80 میلیارد ریال به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای ساخت و اجرا واگذار گردیده است .

 

ارسال نظرات