امام جمعه تکاب گفت: عید غدیرخم متعلق به همه مسلمانان است و باید به این مهم توجه شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۱۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری در جلسه ی ستاد بنیاد غدیر شهرستان تکاب، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و لزوم گرامی‌داشت این دهه اظهار داشت : غدیر متعلق به همه مسلمانان است و محور وحدت امت اسلامی است.

 وی به اهمیت فضای مجازی در شرایط کنونی جامعه اشاره نموده و گفت : در ایام دهه امات و ولایت ، استفاده از پتانسیل فضای مجازی لازم است ، زیرا بسیاری از برنامه‌ها به خاطر شرایط کرونا محدودیت داشته و می‌توان از طریق فضای مجازی برنامه‌ها را پیش برد.

 امام جمعه تکاب افزود: کسی حق ندارد با جهل یا اطلاعات ناقص، مطالب اختلافی در خصوص ولایت و غدیر منتشر کند.

 برادری با اشاره به اینکه بسیاری از راویان واقعه غدیر از بزرگان اهل سنت هستند تصریح کرد:روحانیون شیعه و سنی تکاب نیز محافل علمی و دور همی های دوستانه ولایی در طول دهه امامت و ولایت برگزار می‌کنند.

 وی به اهمیت فضاسازی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در دوران محدودیت‌های کرونایی، شهر باید فضاسازی شده و ایام جشن ، شادی بخش باشد.

 امام جمعه تکاب خاطرنشان کرد: پرداختن به بحث محتوایی و تشریح خطبه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در غدیر خم، دهه ولایت از وظایف حوزه های علمیه است.

 برادری یادآور شد:کمک رسانی به نیازمندان جامعه و تامین بخشی از معیشت همشهریان بی بضاعت سیره امیرالمومنین علیه السلام هست و همه به آن اهتمام ویژه خواهیم داشت.

 فرمانده سپاه تکاب نیز در این جلسه به اهمیت دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: غدیر باید با تمام قوا در سطح شهر گرامی داشته شود و تمام ادارات باید در این برنامه‌ها مشارکت کنند.

 وهاب عباسفام اذعان کرد: کمک‌های معیشتی سپاه ، در این ایام همچون گذشته و با تعداد بسته‌های بیشتری ادامه دارد و امید است تمام ادارات و مردم در این دهه ، به سیره‌ی امیرالمومنان علی ابن ابی طالب (ع) اهتمام ویژه داشته و در امر کمک به محرومان و نیازمندان فعال باشند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات