خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب:

رسا‌نه‌‌ها برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: رسا‌نه‌‌ها برای امیدآفرینی در جامعه باید بیش از پیش تلاش کنند.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۱۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، سرهنگ پاسدار وهاب عباس‌فام امروز در جمع خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تکاب با بیان اینکه نباید قربانی جنگ رسانه‌ای استکبار جهانی شد، اظهار کرد: فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با پرهیز از تخریب و خودداری از ایجاد نگاه‌های منفی باید مانع از تکمیل پازل دشمنان نظام در القای ناامیدی در کشور شوند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید مراقب باشند تا به سربازان رسانه‌ای دشمن تبدیل و مغلوب عملیات روانی استکبار نشوند، گفت: هنر و رسالت اصلی رسانه‌ها در شرایط تحریم‌های ظالمانه این است که در خدمت انقلاب اسلامی و مردم باشند و هویت ایرانی و اسلامی را ترویج کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با بیان اینکه تخریب کورکورانه وجه مطالبه‌گری منطقی را مخدوش می‌کند، اضافه کرد: فعالان فضای مجازی در تکاب علاوه بر انتشار روزانه اخبار و رویدادها در زمینه بازشناسی و ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس، برای معرفی پتانسیل‌ها، فرهنگ و تمدن غنی منطقه و رشادت‌های رزمندگان این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی نیز تلاش کنند.

وی با برشمردن پتانسیل‌های تکاب در بخش‌های مختلف و مشکلات زیرساختی این شهرستان، ادامه داد: مشکلات تکاب باید در فضایی منصفانه، مطالبه‌گرانه و دلسوزانه مطرح شده و برای استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه اقتصاد مقاومتی به خوبی تلاش شود.

وی با بیان اینکه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان نظام علیه ملت ایران از وظایف و رسالت‌های‌ اصلی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به‌شمار می‌رود، تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور اهمیت استفاده صحیح از فضای مجازی به اندازه حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم است.

انتهای پیام

ارسال نظرات