خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی آمادگی وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۴۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی بنابه دلایلی پروژه‌های نیمه‌تمامی در زمینه‌های مختلف دارند، بنابراین سپاه شهدای استان با محوریت بسیج سازندگی آذربایجان غربی، برای تکمیل این پروژه‌ها همچنین اجرای سایر پروژه‌ها در حوزه‌های محرومیت‌زدایی اعلام آمادگی می‌کند.

وی به تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیران ادارات دولتی استان، روسای دانشگاه‌ها، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی در سالن جلسات سپاه شهدا برای بررسی طرح جامع محرومیت‌زدایی اشاره کرد و بیان داشت: در صورت انعقاد تفاهم نامه بین این مجموعه و ادارات، بسیج سازندگی گام‌های عملی را هرچه‌سریع‌تر برخواهد داشت.

 این مسئول با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها محدودیتی ایجاد نکرده‌ایم، گفت: پروژه‌های مختلف بهداشت و درمانی، راه‌سازی، مدرسه‌سازی، واحد مسکونی، مدارس و ... می‌تواند در این طرح مورد بررسی قرار گرفته و اجرا شود.

 وی با بیان اینکه به پروژه‌های آبرسانی نگاه ویژه‌ای وجود دارد و جزو پروژه‌های اولویت‌دار استان به شمار می‌روند، اظهار کرد: با هدف تامین آب شرب سالم در روستاهای دورافتاده، برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان آماده هستیم؛ قدم‌های بلندی در این زمینه برداشته شده ولی لازم است که اقدامات بیش از پیش تقویت شود.

  انتهای پیام

ارسال نظرات