خبرهای داغ:
ضدانقلاب علیه حجاب به عنوان یک مقوله اسلامی تبلیغات زیادی کرده است. این جماعت که بسیاری از انها بیشتر به کاسبی سیاسی معروف هستند، سعی می کنند هر روز با گرفتن واکنشی ازسوی جامعه برای خود اعتبارسازی کنند. از این رو به مسائل مختلف از جمله حجاب می تازند.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۸۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج  - امیر حمزه نزاد: ضدانقلاب علیه حجاب به عنوان یک مقوله اسلامی تبلیغات زیادی کرده است. این جماعت که بسیاری از انها بیشتر به کاسبی سیاسی معروف هستند، سعی می کنند هر روز با گرفتن واکنشی ازسوی جامعه برای خود اعتبارسازی کنند. از این رو به مسائل مختلف از جمله حجاب می تازند. یکی از افرادی که در این حوزه با استفاده از حجاب ستیزی توانسته برای خود از سوی کشورهای غربی از جمله آمریکا بودجه کلانی دریافت کند و در خارج از کشور به نوان ونوایی برسد، «معصومه علی نژاد» است. این در شرایطی است که با نگاهی به کارزارهایی که وی برای حجاب بوجود آورد و مورد توجه خصوصا زنان قرار نگرفت و پروژه های غالبا شکست خورده ای از آب در آمد، بازهم با توجه به اینکه دست غربی ها علیه کشورمان بسیار خالی بود به افرادی همچون وی بها داده شد. بهایی که بیشتر به هدر شدن پول های سعودی ها و کشورهای غربی که حامی این افرادبودند ختم شد.
نمونه بارز کاسبی این افراد با استفاده از حجاب ستیزی «شاپرک شجری زاده» یکی از زنانی بود که سعی کرد در این حوزه خودنمایی کند. وی بعد از مدتی سر از پارلمان کانادا درآورد. جالب اینجاست که وی مزد حجاب ستیزی را با اقامت در کانادا که امروز خانه بسیاری از اختلاسگران فراری و ضدانقلاب است، بدست آورد.
در این راه حتی اقدام علیه ملت ایران نیز در کارنامه این افراد ثبت شده است. شجری‌زاده در یک کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان کانادا که توسط «اروین کاتلر» مشاور UANI یا "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" برگزار شد، خواستار تحریم ایران شد.
جالب اینجاست که این افراد خودفروخته اگرچه سعی می کنند در این راه کاسبی کرده و به جایگاه مالی برسند اما خود نیز مورد سوء استفاده ضدانقلاب قرار می گیرند. «اروین کاتلر»، نماینده سابق مجلس کانادا و مشاور UANI که برگزار کننده این کنفرانس مطبوعاتی برای شاپرک شجری‌زاده، از حامیان تحریم علیه ایران در کاناداست.
او همچنین رابطه بسیار خوبی با سازمان مجاهدین خلق (منافقین) دارد و طبق گزارش خبرگزاری‌ها در سال ۲۰۱۲ برای حذف مجاهدین از لیست سازمان‌های تروریستی تلاش بسیار کرد.
دشمنی کاتلر علیه ایران به حدی است که سازمان اتحادیه علیه ایران هسته ای که وی از اعضای ارشد هیات مشاوره آن است، شرکت های دارویی با معافیت بشر دوستانه را برای عدم انجام معامله با ایران تحت فشار قرار داده است. جالب است که شجری زاده و علینژاد همکاری زیادی با کاتلر دارند و درواقع زیر نظر او کار می کنند.
در همین رابطه گفته می شود که مسیح علینژاد بیش از ۴۳۲ هزار دلار از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ از BBG (Broadcasting Board of Governors) بابت کمپین های خود دریافت کرده است.
وی درسال گذشته در دادگاهی در بروکلین نیویورک علیه کشورمان اقامه دعوا کرده و تنها در یک مورد از هفت موضوع طرح شده، درخواست ۵۰۰ میلیون دلار غرامت برای خود کرد.
برداشت پول‌های بلوکه شده مردم ایران در آمریکا یک کاسبی قدیمی برای ضد انقلاب و دولت آمریکا است که جدیدترین آن هدیه ۱۸۰ میلیون دلار غرامت به جیسون رضاییان جاسوس معروف آمریکا در ایران بود.
کاسبی قبلی مصی علینژاد دریافت بودجه‌های اختصاص یافته برای بی‌حجابی در ایران بود که بخشی از آن را به دختران ایرانی فریب خورده داده بود.
علینژاد با دریافت این پول‌ها از آمریکا برای پروژه چهارشنبه‌های سفید، خانه‌ای گرانقیمت در بروکلین نیویورک خریده بود و حالا برای ادامه زندگی لاکچری خود، چشم طمع به پول‌های مردم ایران دارد.
با این حال حجاب ستیزی برای ضدانقلاب بیشتر در جهت پر کردن جیب های عده ای کاربرد دارد و در این راه این افراد نیز مترسک دست کسانی چون کاتلر شده اند که اهداف مثلث سعودی، منافقین و صهیونیست ها را دنبال می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات