رئیس هیئت دوچرخه سواری ارومیه گفت: شرکت در پویش سفیران سلامت برای همه دوچرخه‌سواران آزاد است.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۸۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

 جعفر کرباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: شرکت در پویش سفیران سلامت دوچرخه‌سوار برای همه آزاد است و بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه سفیران سلامت فعالیت خود را از 28 تیر ماه امسال با هماهنگی فرماندار و دانشگاه علوم پزشکی آغاز کرده‌اند، ادامه داد: نهادینه‌سازی استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت توصیه‌های بهداشتی و ... از جمله اهدافی است که از این طریق دنبال می‌شود.

این فعال ورزشی ضمن اشاره به اینکه تا وقتی کرونا را شکست نداده‌ایم، همواره در کنار اقشار مختلف مردم خواهیم بود و تلاش می‌‌کنیم از این طریق به رسالت خود جامه عمل بپوشانیم، اضافه کرد: بیمه ورزشی، کلاه ایمنی و دوچرخه مناسب برای رکاب‌زن ها الزامی است.

کرباسی ضمن قدردانی از فرماندار و مسئولان مراکز بهداشت و درمانی همچنین باشگاه موتورسواری مقاومت سپاه، پلیس راهنمایی و رانندگی، اداره ورزش و جوانان، هیئت پزشکی ورزش ارومیه برای حمایت از این حرکت ورزشی، خاطرنشان کرد: شرکت اورمان درب، پاک اندیشان، سنگین فلز، تارانوش آریا، آجرماشینی ایران و ایمن سوزان ارومیه به عنوان حامی مالی در کنار ما هستند.

وی زمان حرکت سفیران سلامت را روزهای زوج ساعت 18 و 30 دقیقه عنوان کرد و بیان داشت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همچنین رعایئت شئونات اخلاقی جزو ضرورت‌ها است.

این مسئول ضمن ابراز امیدواری برای نهادینه‌سازی فرهنگ دوچرخه‌سواری در استان، خاطرنشان کرد: این سری برنامه‌ها ضمن اینکه نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد می‌کند، استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه را نیز یادآوری می‌کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات