خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از آغاز گام دوم رزمایش "کمک مومنانه" در دهه امامت و ولایت در استان خبر داد و گفت: مرحله دوم این گام؛ در دهه اول محرم و گام سوم نیز در دهه پایانی ماه صفر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۸۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی از آغاز گام دوم رزمایش "کمک مومنانه" در دهه امامت و ولایت در استان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری موفق گام اول رزمایش مواسات در کشور و استان، افزود: مرحله دوم، گام دوم این رزمایش در دهه اول محرم و مرحله سوم  توزیع کمک‌های مومنانه گام دوم رزمایش در دهه آخر ماه صفر مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در استان برگزار می شود.

سردار قاسمی با بیان اینکه کمک‌ها در مرحله دوم بیشتر از نوع کارت هدیه و بسته‌های ۳۰۰ هزار تومانی است، افزود: کمک‌های مومنانه در گام دوم شامل تسهیلات اشتغال زایی، فعال کردن کارکاه‌های نیمه تعطیل و پهن کردن سفره‌های کرامت در ماه محرم و صفر می‌باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) موقعیت‌ها و مناسبت‌های مذهبی را بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان دانست و عنوان کرد: امیدواریم این کمک‌ها در گام دوم نیز استمرار داشته باشد.

سردار قاسمی، شناسایی افراد نیازمند را وظیفه و مسئولیت پایگاه‌های بسیج دانست و گفت: در گام دوم رزمایش کمک مومنانه، اولویت با مددجویان کمیته امداد امام (ره) و خانواده های تحت پوشش بهزیستی و افرادی است که در گام قبلی شناسایی و ثبت‌نام شده‌اند، اما سبد کالا دریافت نکردند.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از موازی کاری باید تمام لیست‌های افراد شناسایی شده به کمیته امداد تحویل شود، گفت: تمامی هم استانی‌ها و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در سراسر استان در روستا‌ها و شهر‌ها به پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه‌ها و رده‌های مختلف سپاه و اقشار بسیج در سطح استان تحویل دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها