عربپور اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی این باور را داشت و جلوی استکبار جهانی و هم پیمانانش در منطقه ایستاد   اگر مدیران ما  هم حتی در برجام روحیه غدیری داشتند دشمن سوءاستفاده نمی‌کرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۸۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عربپور در نشست فرماندهان و مدیران‌ بسیج دانشجویی استان کرمان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر خم عید بزرگ جهان اسلام بوده و عیدالله اکبر است و  غدیر حاکمیت امامت و ولایت بعد از رسالت است

وی افزود: با تمام تبلیغاتی که دشمن داشته و شبه‌افکنی‌های زیاد علیه مسئله غدیر اما غدیر نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان تصریح کرد: کسانی که دین و سیاست را جدا می‌دانند تبیین مسئله غدیر به آنها  اثبات می‌کند که نمی‌توان بین دین و سیاست جدایی گذاشت.

 این مقام مسئول بیان داشت:  با غدیر یک انقلاب تمام عیار کامل از رسالت انبیا در ایران ایجاد شد و امروز برکات آن عالم‌گیر شده است .

وی با بیان اینکه نعمت حکومت الهی از تمام نعمت‌ها بالاتر است گفت: غدیر باید برای جامعه تبیین شود چرا که حکومتی دیکتاتوری و خلافت نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان افزود:  غدیر سراسر دین‌مداری و سیاست بوده و یکی از درس‌های مهم غدیر ایستادگی و مقاومت است چرا که  مردان بزرگی در مسیر غدیر برای تحقق عدالت خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در مکتب غدیر درخشید و خودش صاحب مکتب شد ادامه داد: امروز وهابیت و نظام سلطه در جهان شکست خورده است.

عربپور بیان کرد: آنها فکر می‌کردند اگر شهید سلیمانی و سایر شهدا را از ما بگیرند ما عقب‌نشینی می‌کنیم در حالی‌ که راه شهدا ادامه دارد و در مکتب اهل‌بیت(ع) از حقوق شهدا کوتاه نمی‌آییم.

وی با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی جهان را در بر گرفته و روزبه‌روز بر غدیریان افزوده می‌شود گفت: حاج قاسم سلیمانی فرزند غدیر است که همه حرف او را قبول می‌کنند و در رکابش علیه مشرکین می‌جنگند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود نگاه عادی به شهید عزیز ما نداشته باشید و حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است ادامه داد: مکتب غدیر دین‌یاری را به ما درس می‌دهد و در مکتب غدیر تنها دینداری مطرح نیست.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ غدیر حجم وسیعی از سیاره زمین را فراگرفته است و سردار دل ها این فرهنگ را تبیین کرد گفت: استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند باور غدیری می‌خواهد که امام خمینی (ره) داشت.

عربپور  خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی این باور را داشت و جلوی استکبار جهانی و هم پیمانانش در منطقه ایستاد   اگر مدیران ما  هم حتی در برجام روحیه غدیری داشتند دشمن سوءاستفاده نمی‌کرد.

 

ارسال نظرات