خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو:

بصیرت ملت ایران بارها اثبات شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: بصیرت ملت ایران بارها و در برهه‌های حساس به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۵۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، حجت الاسلام شریفی در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت شهید ناصر سروری و شهید ناصر مهدی‌زاده که در حسینیه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت، شهدا را ضامن امنیت و آسایش کشور دانست و اظهار کرد: جوانان دلیر این مرز و بوم به ندای ملکوتی ولایت لبیک گفتند و به میدان حق علیه باطل شتافتند.

وی افزود: ما در تاریخ شنیدیم یزیدیان و شمریان چه کردند و بعد ۱۴۰۰سال داعش اقدامات شنیع آنها را  دوباره تکرار کرد و ما با چشمان خود جانفشانی‌های شهدا را دیدیم که چگونه برای امنیت و آسایش ما از جان خود گذشتند، با ید توجه داشت که آنها مکتب قرآن برخاستند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو، امنیت کنونی کشور را از برکات دعای مادرا‌ن و پدران شهدا دانست و گفت: شهدا چون شمعی راهنمای ما می باشند، آن هم در حالی که دشمن از هر سمت به ما می تازد لذا مردم شهیدپرور ایران در تشییع پیکر سردار سلیمانی بصیرت خود را نشان دادند؛ ثابت کردند که خائن را از خادم تشخیص می‌دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در عید قربان، گفت: ولایت فقیه در نهایت اقتدار و شجاعت با مردم سخن می‌گوید و برای مردم امیدآفرینی می‌کند لذا این وصیت شهدا می‌باشد که باید پا در رکاب ولایت باشیم پس باید در این زمینه اهتمام بورزیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار