مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگار بسیجی پرچمدار بیان حقیقت و تربیون ستاندن داد مظلوم از ظالم است.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۰۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
روز هفدهم مردادماه که مزین شده به نام خبرنگار فرصت مغتنمی است برای نکوداشت عزیزانی که در راه نشر و اعتلای فرهنگ این مرز و بوم قلم فرسایی می‌کنند. خبرنگاران در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی بوده و چشم بینا و زبان گویای مردمند. این رسالت وقتی سنگینتر می‌شود که نام خبرنگار با نام بسیجی گره خورده و عنوان خبرنگار بسیجی را رقم بزند.

خبرنگار بسیجی پرچمدار بیان حقیقت بوده و تریبونی است برای ستاندن داد مظلوم از ظالم.

خبرنگار بسیجی قلم خود را سلاح می‌داند و رسانه را سنگر. سنگری که می‌بایست در آن از اسلام و این خاک مقدس دفاع نمود و با اقتدار استکبار جهانی را به زانو در آورد.

بدون شک فرمایش‌های مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) چراغی پرفروغ در این راه پر فراز و نشیب، فرارویمان است که لازم می‌دانم به برخی از این سخنان حکیمانه پیرامون وظایف مطبوعات اشاره‌ای داشته باشم:

۱-فضای جامعه را فضای برادری، مهربانی و حسن ظن قرار دهیم.

۲-نسبت به تحولات اجتماعی دارای معرفت، روشن بینی، قدرت تشخیص و روشنفکری بیشتری باشید.

۳-مایوس کردن مردم از آینده و تیره و تار جلوه دادن فضای کشور، خیانت است.

۴-توصیه ام به کسانی که مصالح کشور را می‌خواهند این است که از اختلافات جزئی و غیر اصولی صرف نظر کنند.

۵- نگرانی من از رایج شدن اخلاق بی انصافی در جامعه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی (ره) این روز را به همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران بسیجی سراسر کشور که همواره خالصانه در راه اعتلا و ارتقاء ارزش‌های شجره طیبه بسیج گام بر می‌دارند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با نصب العین قرار دادن رهنمود‌های رهبر عزیزمان روز به روز شاهد گسترش فرهنگ بسیج و بسیجی به وسعت این کره خاکی باشیم انشاالله.

۱۷ مرداد ۱۳۹۹
سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان
روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین
ارسال نظرات
پر بیننده ها