مراسم دیدار صمیمی و تجلیل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران بسیج در سپاه ناحیه خوشاب به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۱۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این نشست که به مناسب فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار انجام شد، از خبرنگاران فعال شهرستان و باشگاه خبرنگاران بسیج تجلیل به عمل امد.

در این دیدار، سرهنگ محمود حامد؛ فرمانده سپاه ناحیه خوشاب ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به خبرنگاران به بیان برنامه‌های اجرا شده سپاه خوشاب از ابتدای سال پرداخت و اقدامات موثر سپاه در زمینه‌های رزمایش مواسات و همدلی، اقدامات مربوط به مقابله با کرونا، برنامه‌های سازندگی و محرومیت زدایی مانند توزیع ۱۱۸ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند در سطح شهرستان و... پرداخت.
 
وی خاطر نشان کرد: ثبت  تمامی این لحظات از اهداف و وظایف رسانه‌ها و خبرنگارن عزیز است و همانطور که تاکنون این برنامه‌ها منعکس و منتشر شده است در ادامه نیز انعکاس بیشتر داشته باشد.

در این نشست صمیمانه که با حضور خبرنگاران فعال خبرگزاری بسیج برگزار شد، بخشی از برنامه بصورت کنفرانس خبری نیز برنامه ریزی و کلیه خبرنگاران ضمن ثبت مطالب ارائه شده توسط فرماندهی ناحیه در مسابقه خبری بهترین خبر نیز شرکت کردند.

در پایان این برنامه ضمن تقدیر و تشکر فرمانده ناحیه از کلیه خبرنگاران، به رسم یادبود و پاسداشت از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران، دفترچه یادداشت خبرنگاری و لوح یادبودی اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها