خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگوبا «بسیج»:
مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه ناحیه همدان گفت: برگزاری شیفت ایثار برگرفته از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است که با این روحیه همچون دوران جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط در مقابله با دشمنان می‌توان از بحران‌ها و آسیب‌ها عبور کرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۷۹۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

شیفت ایثار برگرفته از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس استامیر ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با اوج گرفتن مجدد شیوع ویروس کرونا در جامعه، کارگران و کارخانجات شهرستان همدان در کنار دیگر مردم مومن و جهادی جامعه با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه و توسعه احسان و کمک مومنانه با کسر از حقوق چند ساعته و یا اضافه کار بدون حقوق برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب ‌پذیر میهن در این رزمایش شرکت کردند.

وی افزود : شیفت ایثار کارگران در کارخانه شیشه شهر همدان در قالب دومین مرحله کمک‌های مومنانه برگزار شد .

مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: این حرکت برگرفته از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است که با این روحیه همچون دوران جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط در مقابله با دشمنان می‌توان از بحران‌ها و آسیب‌ها عبور کرد.

وی ادامه داد: در کنار شیفت ایثار برنامه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط کارخانجات و واحدهای تولیدی برای نیازمندان انجام شد که در ایام دهه ولایت از طریق بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان به این خانواده‌ها تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات