خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان درگفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع ۱۰۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از توزیع یک هزار و ۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۶۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

توزیع ۱۰۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در تویسرکانسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت یک هزار و ۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها در مجموع به ارزش ۲۶ میلیون تومان در دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: توزیع ۱۵ سری لوازم منزل شامل یخچال، فرش و اجاق گاز در مجموع به ارزش ۹۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام بود.

وی عنوان کرد:همچنین طی دهه امامت و ولایت ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۵ میلیون تومان و ۱۰۰  بسته البسه به ارزش ۲۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

سیاهوشی با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت عید غدیر و توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی و... خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در مجموع به ارزش ۳۸۵ میلیون تومان بود که در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در تویسرکان توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار