فرمانده سپاه استان البرز؛

رزمایش مواسات وهمدلی از جلوه های ایثار و گذشت علوی در کشور است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌ استان البرز با اشاره به تاثیرگذاری همدلی و کمک های مومنانه مردم ایران در هر سختی و بحران، گفت: رزمایش کمک های مومنانه در کشور ما باید به یک نهضت تبدیل شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۴۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردارمولایی در آیین آغاز دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه استان البرز که به صورت متمرکز استانی در ورزشگاه انقلاب کرج و نواحی سپاه استان آغاز شد، اظهار داشت: ما در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه یکی از جلوه های ایثار، گذشت، علوی، سیدی، فاطمی و حسنی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود:‌ رزمایش های مواسات و همدلی یکی از بزرگترین اقداماتی است که دنیا را مبهوت کرده، در ایران مردم آنقدر به فکر هم هستند و به کمک هم می شتابند و هر اتفاقی که در کشور ما رخ دهد، مورد توجه دشمن است.

وی گفت: مردم با شیوع بیماری کرونا از لحاظ سلامت و معیشتی آسیب دیدند و آرامش از تمام مردم کشور رفته است، زیرا نگران آسایش و آرامش هموطنان خود هستند.

مولایی با بیان اینکه در نخستین دوره از دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ۳۵ هزار بسته معیشتی در سراسر استان بین آسیب دیدگان از کرونا و مردم محروم توزیع می شود، افزود: مرحله دوم به دلیل اینکه به صورت استانی در نواحی تابعه برگزار می شود، ان شاء الله با همدلی مردم  بیش از ۲ برابر این عدد در مساجد و پایگاه های بسیج تهیه و توزیع شود.

وی این رزمایش را یک کار مردمی برشمرد، تصریح کرد: سپاه و بسیج، بنیاد مستضعفان، ‌کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، بهزیستی، ‌هیات رزمندگان، آستان قدس رضوی، شهرداری و غیره نیز در این میدان همیاری کردنند.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: جهادگران همراه با توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی، ۱۵۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان کم برخوردار نیز تهیه کردنند و ۲۵ سری آن در روز عید سعید غدیر خم و مابقی آن همراه با توزیع بسته های معیشتی توزیع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها