خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان

1000بسته معیشتی و2میلیارد و500هزار ریال بن ریالی کمک به نیازمندان

در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه لنجان 1000بسته معیشتی و2میلیارد و500هزار ریال بن ریالی کمک بین نیازمندان توزیع می شود
کد خبر: ۹۲۶۵۲۸۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، سرگرد پاسدار علی بخشی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان در مصاحبه با این خبرگزاری گفت :با عنایت به فرمایش مقام اعظمی ولایت مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان لنجان با تشکیل جلسه ستاد شهرستانی و ستادهای فرعی در شهرهای نه گانه شهرستان با محوریت ائمه جمعه و دبیری حوزه های بسیج شروع شد.

ایشان ادامه دادند: این مرحله رزمایش در سه نوبت انجام خواهد شد که نوبت اول آن در دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر برگزارخواهد شد و نوبت دوم این رزمایش دهه اول محرم الحرام است و نوبت سوم این رزمایش در دهه آخر صفر رقم خواهد خرد.

سرگردبخشی با اشاره به کمک خیرین ، بسیجیان پایگاهها و گروههای جهادی شهرستان  گفت : ما در نوبت اول مرحل دوم رزمایش کمک مومنانه که در دهه ولایت است توانستیم تعداد13 فقره جهیزیخ برای زوجهای جوان تهیه و توزیع نمائیم و تعدادهزار(1000) سبد کالایی در روز عید سعید غدیر خم را توزیع کنیم .

جانشین فرماندهی ناحیه لنجان ادامه داد: در این نوبت برنامه ریزی شده است که بن های دو میلیون ریالی برای نیازمندان تهیه شود که ارزش ریالی آن در این نوبت به 2 میلیار 500هزار ریال می رسد.

ایشان افزودند: اطعام علوی در روز عید سعید غدیرخم به میزان 7هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد که این با همکاری همه دستگاهها ی نهادی و گروههای جهادی انشا الله رقم خواهد خرد و همچنین در این مرحله ما شیفت ایثار و میز خدمت را داریم که با همکاری بسیج کارگری و ادارات برگزار خواهد شد.  

ارسال نظرات