خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناجا گفت: تعدی به ناموس و امنیت مردم جزو خط قرمز‌های پلیس است و در این راستا با اراذل اوباش و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۶۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سردار قاسم رضایی روز گذشته (سه شنبه) در دیدار با امام جمعه شهرستان ابهر با بیان این‌که دشمن اعتقادات مردم را هدف قرار داده است اظهار داشت: نباید اجازه دهیم دشمن از طریق فضای مجازی در این حوزه به اهداف خود برسد زیرا مرموزانه حریم محرم و نامحرم، حلال و حرام را نیز هدف‌گیری کرده است و باید یکپارچه در مقابل این تهدیدات ایستادگی کرد.

برای برخورد ‌با بد‌حجابی ‌جدیت داریم

 

وی افزود: تامین امنیت مردم یکی از مهم‌ترین هدف‌های نیروی انتظامی است که در سطح کشور پیگیری می‌شود، ناجا مردم محور و در خدمت مردم است و این اهداف را به عنوان منشور اخلاقی خود قرار داده به همین دلیل در کاهش جرایم سخنگوی مردم بوده و به عنوان مطالبه‌گر عمل می‌کند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه رسانه‌ها با حضور پررنگ می توانند از ماموریت‌های ناجا حمایت داشته باشند گفت: مسئول‌سازی در بحث پیشگیری از جرائم یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان این‌که در مقابله با بد‌حجابی و اجرای طرح ناظر نیروی انتظامی به وظایف خود با جدیت عمل کرده است عنوان کرد: تعدی به ناموس و امنیت مردم جزو خط قرمز‌های نیروی انتظامی است و در این راستا با اراذل و اوباش و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌شود.

سردار رضایی با تاکید بر تعامل بین نیروی انتظامی، بسیج، دستگاه‌ها و استفاده از نگهبان محله در برقراری نظم و امنیت گفت: خدمات به مردم در کمترین زمان و با کمترین هزینه به وسیله هوشمند‌سازی پلیس انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها