خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی از راه اندازی قرارگاه بسیج دانشجویی مطالبات مردمی در استان خبر داد و گفت: این قرارگاه با هدف پیگیری مطالبات مردمی، کمک به رفع و اعلام نتایج آن دایر شده است.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۰۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، «داوود ناهید» عصر امروز(22 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در محل سالن جلسات ساختمان اقشار بسیج بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه بسیج دانشجویی به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی کشور در سال 98، نهضت مسئله محور را به عنوان مأموریت اصلی خود دریافت کرد، گفت: این نهضت در راستای حل مسائل پیش روی نظام و انقلاب تلاش می کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی افزود: در این راستا طرح اعتلای بسیج دانشجویی راه اندازی و هسته های مسئله محور به جهت حل مسائل دایر شد.

 

 

وی تصریح کرد: هسته های مسئله محور در هر دانشگاه نسبت به یک مسئله خاص ورود پیدا کرده و مباحث را برای رفع آن دنبال می کنند.

 

ناهید از راه اندازی قرارگاه دانشجویی مطالبات مردمی در خراسان شمالی خبر داد و گفت: این قرارگاه با هدف پیگیری مطالبات مردمی، کمک به رفع و اعلام نتایج آن دایر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 مسئله استانی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، معیشتی، اقتصادی و تولید در خراسان شمالی شناسایی شده است، افزود: تا کنون تنها 7 مسئله حل شده که مهمترین دلیل آن پای کار نبودن مسئولان است.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی اضافه کرد: تا کنون بیش از 60 مسئله درون سازمانی دانشگاهی نیز حل شده است.

 

ناهید در ادامه با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی در راستای مقابله با بیماری کرونا، اظهارداشت: به همت این نهاد قریب به 100 هزار ماسک در 5 کارگاه تولید ماسک دانشجویی در استان تولید و توزیع شد.

وی همچنین از تولید 7 هزار محافظ صورت، 100 هزار دستکش یکبار مصرف، ایجاد شیفت ایثار در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، ضدعفونی معابر و ... توسط این نهاد در مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی افزود: بیش از دو هزار بسته معیشتی نیز به همت این نهاد در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها