مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان گفت:توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و تقویت آمادگی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی،اجرای تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری از جمله مدیریت شادی و عزای جامعه از اهداف بسیج مداحان است.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۰۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

مسئول سازمان بسبج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از سال۸۹ راه اندازی شده که تعداد ۱۲۰۰ مداح خواهر و برادر در سطح استان و در سه کانون بسیج مداحان در شهرستانهای زاهدان، زابل و ایرانشهرجذب شده و فعالیت دارند.

محمد جواد جامعی بیان کرد: در شرایط کرونایی وظیفه همه هیئات مذهبی و مداحان در عزاداری های ماه محرم همکاری با ستاد ملی کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

وی بیان کرد: مدیریت اختصاری مراسم ها در ایام ماه محرم و اغنا مردم از لحاظ محتوایی  از وظایف مداحان و هیئات مذهبی است.

  مسئول سازمان بسبج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان ادامه داد: نقش مداحان در برآورده کردن نیازهای انقلاب اسلامی آتش به اختیار عمل کردن و مطالبه‌گری مداحان در موضوعات مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی، شبکه سازی در سامانه ها و فضای مجازی برای ایجاد موج در شرایط حساس انقلاب است .
 
این مسئول توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و تقویت آمادگی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، شناسایی و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی و ارتقا کمی و کیفی این افراد در مجموعه مداحان، اجرای تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری از جمله مدیریت شادی و عزای جامعه، تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه، جریان سازی انقلابی، جذب آموزش سازماندهی و انسجام برای تحقق بسیج دهها میلیونی را از اهداف قشر بسیج مداحان برشمرد.
 
جامعی در پایان خاطر نشان کرد: قشر بسیج مداحان تعداد 5 شهید را دفاع مقدس  و دفاع از حرم تقدیم انقلاب کرده است.
ارسال نظرات