خبرگزاری بسیج: نشست مسؤلان انجمن های هنری و مدرسان مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برای اجرای برنامه ها در دوران شیوع کرونا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۱۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سیدحسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این نشست اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا موجب شده تا بدنه اجتماع با تاثیر از این بیماری، دچار رخوت، نگرانی و  پرشانی شده و باید با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، فضای جامعه را بازسازی کنیم.

وی افزود: اگر چه بنا به دستور ستاد پیشگیری از کرونا، برنامه های فرهنگی و هنری و آموزشگاه ها تعطیل شده اند ولی با برنامه ریزی می توان برخی آموزش ها و برنامه را به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار کرد تا بین بدنه اجتماع و فرهنگ و هنر گسستگی ایجاد نشود.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی، اجراهای متعدد موسیقی و انتشار تولیدات هنری در فضای مجازی از جمله ده ها برنامه ای است که دوران شیوع بیماری کرونا اجرا شده است.

در این نشست، مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری و مدرسان مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتح رازی به بیان نظرات خود پرداختند و راهکارهای ایجاد آموزش های مجازی و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در زمان شیوع کرونا را بیان کردند.

ارسال نظرات