خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با کمک اعتباری رده های سپاه، بسیج و دستگاه های اجرایی مرتبط استان تاکنون عملیات اجرایی 79 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال آغاز شده که حدود 28 میلیارد ریال آن توسط سپاه و بسیج در شهرستان زیرکوه تامین می شود.
کد خبر: ۹۲۶۹۲۵۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) در حاشیه افتتاح پروژه آب شیرین کن روستای بارنجگان زیرکوه، اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) و استانداری خراسان جنوبی، همچنین تعیین سپاه و بسیج به عنوان معین محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه؛ فعالیت های متعددی در این شهرستان در زمینه های عمرانی، اشتغال، سلامت، فرهنگی و خدمات اجتماعی پیش بینی شده که در زمینه عمرانی اقداماتی صورت گرفته است.

وی عنوان داشت: با کمک اعتباری رده های سپاه و بسیج و کمک دستگاههای اجرایی مرتبط تاکنون عملیات اجرایی 79 پروژه با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال آغاز شده که حدود 28 میلیارد ریال آن توسط سپاه و  بسیج در شهرستان زیرکوه تامین می شود .

هنری افزود: این پروژه ها شامل 14 رشته قنات، 9 کانال انتقال آب، یک خانه عالم، 6 باب استخر ذخیره آب، 4 پروژه اصلاح شبکه آب شرب روستایی، یک پروژه‌ آب شیرین کن روستایی، 4 آبشخور دام، 9 زمین ورزشی روباز، تامین 17 تانکر ثابت آبرسانی سیار روستایی، 3 باب مسکن محرومین،  3 باب سرویس بهداشتی و حمام، یک پارک و بوستان، یک باب مجموعه فرهنگی مذهبی، 4 ایستگاه دیجیتال روستایی، یک سالن چند منظوره ورزشی و یک کارگاه اشتغال تجمیعی می باشد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین پروژه های دیگری در خصوص مجتمع آبرسانی روستایی، آبخیزداری، لوله گذاری و در شرف تفاهم نهایی با دستگاهها و آغاز به کار می باشد.

وی گفت: تاکنون 32 پروژه شامل 17 باب تانکر ثابت آب عشایری، 3 رشته قنات، یک استخر ذخیره آب، 3 باب منزل محرومین، 3 آبشخور دام، 2 زمین ورزشی روباز، یک آب شیرین کن روستایی، یک فضای فرهنگی مذهبی و یک کارگاه اشتغال تجمیعی خیاطی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده که حدود 5 میلیارد ریال توسط سپاه و بسیج تامین شده است .

وی خاطر نشان کرد: در خصوص تفاهم نامه محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه برنامه های متعدد دیگری در زمین اشتغال و صندوق های قرض الحسنه مردمی نیز در حال برنامه ریزی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها