خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به کارکرد یادواره های شهدا گفت: معرفی الگوها و سرمشق گرفتن جوانان از مردان و زنان الهی ، ترویج فرهنگ شهادت و ارزشهای الهی، امر به معروف و نهی از منکر و معرفی معروف ها ، یادآوری دفاع مقدس و گرامیداشت و تجلیل از شهدا از جمله دلایل برگزاری یادواره های شهداست.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۱۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان صبح امروز در یادواره شهدای کربلای ۲ و گرامیداشت یاد  سردار شهید محمود کاوه اظهار داشت: در سال ۹۸ و ۹۹ به صورت سراسری، پیوسته و استانی ۱۱ یادواره شهدا در ۱۱ شهرستان برگزار کردیم و امروز اجلاسیه پایانی است و همچنین جلسه‌ای در تیپ مردم پایه انصار الرضا (ع) به یاد این شهدا و شهید ناصر ظریف از همرزمان شهید کاوه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند " گاهی رنج و زحمت زنده نگاه داشتن خون شهدا از خود شهادت کمتر نیست".

سردار قاسمی با اشاره به تکلیف مسئولین از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: طبق فرمایش ایشان "روز به روز باید نکته یابی و نکته سنجی زندگی شهدا در جامعه ما رواج پیدا کند".

وی با اشاره به فرمایش رهبری که" شهادت طبیعتش ایجاد برکت و گشایش در حرکت به سمت تعالی و کمال است" خاطرنشان کرد: ما در مجموعه سپاه و بسیج استان افتخار می‌کنیم که پیوسته یادواره‌های شهدا و ترویج فرهنگ شهید و شهادت را در دستور کار داریم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) گفت: " همه زیربار منت شهدا هستیم و هرکس در جهت فراموشی یاد شهدا و بی اعتنایی به خانواده‌های آنان کاری بکند به کشور خیانت کرده است".

وی با اشاره به کارکرد یادواره‌های شهدا افزود: معرفی الگو‌ها و سرمشق گرفتن جوانان از مردان و زنان الهی، ترویج فرهنگ شهادت و ارزش‌های الهی، امر به معروف و نهی از منکر و معرفی معروف‌ها، یادآوری دفاع مقدس و گرامیداشت و تجلیل از شهدا از جمله دلایل برگزاری یادواره‌های شهداست.

سردار قاسمی اعلام آمادگی کرد: هر دستگاه، مجموعه، نهاد و تشکل مردمی بخواهد برای یادواره‌ها و گرامیداشت شهدا کاری انجام دهد با تمام توان در کنگره شهدای استان و مجموعه بسیج و سپاه در خدمت هستیم.

گفتنی است، سرهنگ سهرابی از همرزمان شهید کاوه، نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، خانواده‌های معظم ۴۱ شهید عملیات کربلای ۲، مادر و خواهران شهید کاوه، ایثارگران و آزادگان دفاع مقدس در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها