خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی گفت: تامین معیشت مردم و کنترل قیمت‌ها از وظایف دولت است و در این راستا دولت باید چشم انداز روشنی داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۸۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

دولت باید چشم انداز روشنی در تامین معیشت مردم و کنترل قیمت‌ها داشته باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و درونگرا راهکار مفیدی برای حل مشکلات کشور است و این راهبرد توسط رهبر معظم انقلاب سال‌ها مطرح شده است اما جدی گرفته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تمام گرفتاری های کشور مربوط به تحریم نیست و نباید همه مشکلات کشور را به برجام گره زد.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی اضافه کرد: تامین معیشت مردم و کنترل قیمت‌ها از وظایف دولت است و در این راستا دولت باید چشم انداز روشنی داشته باشد.

امام جمعه همدان گفت: باوجود تاکید و توصیه رییس جمهوری در تریبون‌های مختلف نسبت به رفع مشکلات مردم اما این مسایل به درستی اجرا نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه مشکلات اقتصادی ناشی از برجام نیست، افزود: مسئولان سرنوشت کشور را به نتیجه انتخابات آمریکا گره نزنند زیرا تاثیری بر وضعیت ما ندارد.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه عده‌ای سرنوشت کشور را در گرو انتخابات آمریکا می‌دانند، گفت: پیروزی حزب جمهوری خواه یا دموکرات تاثیری بر وضعیت ما ندارد و هر دو آنها از یک قماش هستند.

وی یادآوری کرد: مسئولان دلسوزانه مطالبات مردم را برآورده کنند و اگر نمی‌توانند گره گشایی کنند حداقل در کنار مردم باشند.

امام جمعه همدان از قوه قضائیه و مقننه خواست وظیفه نظارتی خود را تقویت کنند و در حل و فصل گرفتاری‌های جامعه بیشتر سهیم شوند.

وی از مسئولان استان خواست در نماز جمعه حضور پررنگ‌تری داشته باشند و درد و دل‌های مردم را گوش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات