خبرهای داغ:
جوانان اندیمشکی عضو حلقه صالحین برای محکومیت اهانت به پیامبر اکرم اسلام پویش "لبیک یارسول الله(ص)" را در شهر راه اندازی کردند.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۹۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

پوریا بگری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اندیمشک اظهار داشت: با آغاز دهه محرم و درحالی که عزاداران حسینی درحال عزاداری بودند و در روز تاسوعا و عاشورا که همه رسانه‌ها درحال پوشش اخباری عزاداری عزاداران بود، متاسفانه در کشور فرانسه نشریه در تحت عنوان شالی ابدو اهانت به قرآن و پیامبر مکرم اسلام کردند.

وی افزود: جریان استکبار به دنبال ایجاد انحراف در اذهان از مسئله عادی‌سازی روابط برخی کشورهای خائن با رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل است.

سرگروه حلقه صالحین شهید سلیمانی، گفت: نظام سلطه به بهانه آزادی بیان دنبال تخریب چهره اسلام هستند و این درحالیست که این آزادی نیست این وحشی گری است ‌و خداوند متعال اجازه جسارت به اسلام را نمی‌هد.

وی در ادامه افزود: حلقه‌ی صالحین شهید سلیمانی، از هفته‌ی گذشته مطلع شد که این اقدام صورت گرفته و ما به واسطه اعضای حلقه یک پویشی را در فضای مجازی تحت عنوان لبیک یارسول الله(ص) راه‌اندازی کردیم و از همشهری‌های اندیمشکی درخواست کردیم که به این پویش بپیوندند.

بگری عنوان کرد: خوشبختانه از این اقدام، استقبال خیلی خوبی شد و بسیاری از مسئولین شهرستانی، فرماندهان بسیج، جوانان، طلاب و روحانیون، مدافعان حرم آل الله، گروه‌های تربیتی صالحین، اصناف و سایر اقشار جامعه به این پویش پیوستند.

وی در پایان افزود: انتظار می‌رود که هرکسی در حد توان این اعلام انزجار را از این حرکت داشته باشه زیرا باید این بینش برای عموم مسلمانان صورت بگیرد که توهینی شده و مردم مسلمان مطلع شوند که چه اتفاقی‌هایی در سراسر دنیا علیه اسلام و پیامبر اسلام(ص) صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها