خبرهای داغ:
خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س)، مانند هر سال برای دانش‌آموزان نیازمند به مناسبت آغاز سال تحصیلی بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه کرد و با توجه به شرایط کرونایی به ۳۰ دانش‌آموز نیز گوشی هوشمند اهدا کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۰۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد نجفی از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س)  اظهار داشت: این خیریه، اول هر ماه قمری اقدام به نذر قربانی با صدقات مردم می‌کند که الحمدلله از این محل توانستیم هر ماه میانگین ۳۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری کنیم و به ۴۰۰ خانواده بسته‌های گوشت یک و نیم کیلو گرمی اهدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آغاز سال تحصیلی با توجه به نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت با کمک مردم اقدام به تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر کردیم، افزود: در مجموع، بیش از ۱۵ میلیون تومان از سوی مردم کمک‌رسانی شد که ۵۲۷ بسته لوازم‌التحریر و دفتر مشق و نقاشی و کیف، تهیه و در روسـتاهاى محروم آبادان شامل «الـبو عـبادى سـادات»، مدن، دلگه، ملاکه، جمشیدآباد و... توزیع شد.

نجفی گفت: باتوجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری و مجازی دنبال می‌شود، فراخوانی به مردم اعلام شد و در نهایت با جمع‌آوری ۱۵ میلیون تومان کمک، ۳۰ گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت شناسایی شده در استان قم تهیه و توزیع شد.

این عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) در پایان خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت امام سجاد (ع) بنا داریم با کمک مردم، ۱۰۰۰ پرس قیمه طبخ و میان نیازمندان در منطقه هرندی، مسگرآباد، خاک سفید، تهرانپارس و اکبرآباد تهران و کوره‌های آجرپزی حاشیه شهر توزیع کنیم که مردم می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها