امام جمعه بوکان گفت: اهانت دشمنان به مقدسات اسلام نشان‌دهنده عجز و ناتوانی آنهاست.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۰۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، ماموستا ملاعباس احمدی در گفت و گو با خبرنگاران، توهین نشریه فرانسوی به پیامبر صلح و مهربانی را نشانه اوج انحطاط در غرب دانست و اظهار کرد: توهین به اشرف مخلوقات جهان، پیامبر (ص) و پیشوای یک و نیم میلیارد مسلمان نباید آزادی بیان قلمداد شود.

وی افزود: بی‌تردید این اقدام، نشان‌دهنده عجز و ناتوانی اندیشه پوشالی و ضدانسانی غرب در مقابل منطق ناب و تفکر پاک اسلام است.
وی ادامه داد: اندیشه غربی اگر در برابر منطق ناب اسلام استدلال، منطق و حکمت داشت، با استدلال‌ها و برهان‌های قانع‌کننده به مقابله منطقی برمی‌خواست نه آن که قرآن را بسوزاند و به خاتم رسولان توهین کند.
احمدی، تلاش بیهوده و مذبوحانه دول غربی در آزاد گذاشتن رسانه‌های جیره‌خوار صهیونیستی در راستای توهین به مقدسات یک و نیم میلیارد از مردم جهان را نشان از دشمنی آشکار آنان با دین اسلام دانست و عنوان کرد: غرب و سردمداران کشور‌های غربی قرن‌ها است، که از وحدت مسلمین واهمه دارند، برای همین سعی می‌کنند با تمام توان  رسانه‌ای و نظامی خود اسلام را دین خشنی معرفی کنند.
امام جمعه بوکان تصریح کرد: راه اندازی ده‌ها جنگ در خاورمیانه و ایجاد ده‌ها گروه تروریستی و نشان دادن چهره غیرانسانی از اسلام البته با حمایت چند کشور مرتجع عربی تنها گوشه‌ای از دشمنی‌ها با اسلام است.

انتهای پیام

ارسال نظرات