خبرهای داغ:
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

اجرای 4500 ویژه برنامه توسط پایگاه‌های بسیج بمناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار کوشکی مدیركل از اجرای بیش از ۷ هزار برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان فارس خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با در نظر گرفتن پروتكل‌های بهداشتی و فاصله‌‌گذاری اجتماعی اجرا خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۱۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

به گزراش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار سعید كوشكی جهرمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم در جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان صورت گرفته است، گفت: در سطح استان بیش از ۷ هزار برنامه در ایام بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس صورت گرفته است که از این تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه استان برگزار خواهد شد.


وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای شروع برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی از ابتداس سال ۹۹ پرداخت و گفت: یکی از بزرگ‌ترین کارهای صورت گرفته در استان برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان است که هدف آن انتقال فرهنگ و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل جوانان دانشجویان و دانش‌آموزان است.


دبیر ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان فارس همچنین گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز فارس ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی به‌مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس تهیه و پخش خواهد شد.


مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس دیگر برنامه کلان این ایام را چاپ کتاب‌های حوزه دفاع مقدس دانست و افزود: در نظر داریم تا پایان سال یك‌صد جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس تهیه و چاپ کنیم که تعدادی از این کتاب‌ها تاکنون تهیه شده است و در هفته دفاع مقدس از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها