خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

اردوی جهادی اصحاب رسانه فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

مصطفی اژدری گفت: اردوی جهادی اصحاب رسانه از برنامه‌هایی است که سازمان بسیج رسانه فارس برای اهالی رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نظر دارد.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۲۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی اژدری  با اعلام آمادگی کامل اصحاب رسانه جهت پوشش رسانه‌ای برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان اظهار داشت: اردوی جهادی اصحاب رسانه از برنامه‌هایی است که سازمان بسیج رسانه فارس برای اهالی رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نظر دارد.

اژدری گفت: این اردوی جهادی برای عموم مردم است؛ اما اولویت با خانواده‌های شهدایی است که نیاز به همراهی و کمک در زمینه‌های مختلف عمرانی، مالی، یا معنوی داشته باشند.

رئیس بسیج رسانه استان فارس نمایشگاه عکس "ایثار و شهادت" با همکاری عکاسان خبری را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و افزود: مسابقه یادداشت و مقاله در رسانه‌ها برای خبرنگاران و دیگر اصحاب رسانه، از دیگر برنامه‌هایی است که سازمان بسیج رسانه فارس در شیراز برگزار می‌کند و به تبع همین برنامه‌ها، در شهرستان‌ها هم کانون‌ها بنا به برآورد شهرستان خود، برنامه‌های مشابهی را اجرا خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه سپاه شهرستان مرودشت یکی از عملیات‌های هشت سال جنگ تحمیلی را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس شبیه‌سازی می‌کند، تصریح کرد: تبلیغات این برنامه را بسیج رسانه بر عهده دارد.

به گفته اژدری پوشش برنامه‌های دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط از دیگر فعالیت‌های اهالی رسانه‌ فارس در هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

سرکشی از خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از آن یاد کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس از 3 خانواده شهید سرکشی می‌شود.

به گفته وی 9 شهید رسانه در استان فارس داریم که تاکنون از چند خانواده سرکشی و تقدیر شده و مابقی هم در مناسبات دیگر در اولویت این سازمان قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار