خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

سازمان های مردم نهاد، راهکار توسعه اجتماعی و فرهنگی

معاون سیاسی استاندار گفت:جلب مشارکت مردمی و بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، راهکار دستیابی به توسعه اجتماعی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۶۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد با تاکید بر لزوم مهارت آموزی و اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد، توجه ویژه دستگاه های متولی امر آموزش به این قشر از جامه را امری مهم دانست و افزود: به‌منظور ایجاد کسب و کار بین افراد بهبود یافته، آموزش مهارت های کسب و کار آسان، برنامه ریزی و با جدیت دنبال شود.

 

حبیبی تاکید کرد: آموزش و اشتغال در بحث نظارت و مراقبت از اعتیاد، حائز اهمیت است و باید توجه ویژه در این زمینه وجود داشته باشد.

 

رئیس کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان گفت: لازم است صیانت و حفاظت از بهبود یافتگان به عنوان راهکار عملی مورد توجه فعالان حوزه اعتیاد قرار گیرد و بسترهای لازم جهت حضور این افراد در جامعه فراهم شود.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: ضرورت دارد با تلاش دستگاه های اجرایی مرتبط، تشکل های مردم نهاد، فعالان حوزه های فرهنگی و اجتماعی و سایر اقشار تاثیرگذار در جهت جریان سازی مبارزه با اعتیاد گام هایی جدی برداشته شود.

 

معاون سیاسی استاندار در پایان با اشاره به اهمیت آموزش و مهارت آموزی بهبود یافتگان افزود: حوزه کارگری بخش آسیب پذیر است و ضرورت دارد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراقبت ها و آموزش های لازم را در واحد های تولیدی به صورت مستمر داشته باشد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰:ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار