خبرهای داغ:
منتقدان دولت معتقدند دولت آقای روحانی در دوره دوم خویش توسط آقای واعظی و نوبخت مصادره شد و با بررسی انتصابات و عزل های صورت گرفته، در خواهیم یافت که منشأ این تحرکات نه با قصد کمک به برنامه های دولت در خدمتگزاری به ملت، بلکه کمک به برنامه های حزب اعتدال و توسعه بوده است.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۷۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، شرایطی که کشور چالش شدید اقتصادی بویژه در معیشت مردم شده، برخی معتقدند که دولت تدبیر و امید به جای انتخاب گزینه مناسب جهت تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و ساماندهی به وزارتخانه ای که در شرایط فعلی مستقیماً با سفره مردم سروکار دارد، قربانی سهم خواهی حزب اعتدال و توسعه شده تا به خیال واهی، بستر مناسبی را جهت کمک به کاندیدای این حزب در انتخابات  ریاست جمهوری در سال 1400 بدست آورند.

منتقدان دولت معتقدند دولت آقای روحانی در دوره دوم خویش توسط آقای واعظی و نوبخت مصادره شد و با بررسی انتصابات و عزل های صورت گرفته، در خواهیم یافت که منشأ این تحرکات نه با قصد کمک به برنامه های دولت در خدمتگزاری به ملت، بلکه کمک به برنامه های حزب اعتدال و توسعه بوده است و روحانی آخرین کرسی هیات دولت که بنابر نظرات شخصی آقای واعظی منجر به عزل رحمانی شد،  را نیز به دفتر خویش سپرده است.

آقای رئیس جمهور باید بداند که میزان تاب آوری مردم به شدت کاهش یافته و حاضر نیستند سفره کوچک باقی مانده آنها نیز قربانی مطامع اطرافیان رئیس جمهور شود.

وزارت صمت دارای بدنه کارشناسی و متخصص بوده و نیازی به ورود افراد از سایر وزارتخانه ها و سازمانها جهت مدیریت این وزارتخانه نیست. این وزارتخانه مهم و موثر در اقتصاد کشور، در مدت زمان باقی مانده از عمر دولت، تنها می تواند توسط نخبگانی از درون وزارت صمت مدیریت شود.

مردم از نمایندگان انقلابی و ولایتمدار در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند، حال که دولت با تأخیرهای متعدد در معرفی گزینه تصدی وزارت صمت قصد ضربه زدن به اقتصاد کشور و تحریک مردم را دارد، در مقابل گزینه های؛ مفسد و دارای سوءسابقه و پرونده قضایی، سیاست زده، ناکارآمد، وامدار حزب اعتدال و توسعه، خارج از مجموعه وزارت صمت و... کوتاه نیامده و با رأی قاطع خویش، نقشه های حزبی و انتخاباتی آقای واعظی را نقش بر آب کنند.

مردم در شرایط سخت معیشت خویش، توان تحمل بی تدبیری دولت را نداشته و خواستار انتخاب گزینه اصلح و به دور از بازی های سیاسی و جناحی در وزارت صمت هستند تا با کار جهادی و شبانه روزی، امید را به جامعه ایرانی بازگرداند.

 

منبع: دانا/

ارسال نظرات
پر بیننده ها