می خواهند اذهان ملت ها را منحرف کنند تا به تحرکات ظالمانه خود در نقاط مختلف دنیا ادامه دهند
کد خبر: ۹۲۷۵۵۲۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

اهانت به پیامبر اکرم(ص) را به وحدت میان ادیان توحیدی تبدیل می کنیم

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست بین المللی محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) با موضوع «ادیان توحیدی، منادی آزادی و کرامت» توسط سازمان بسیج جامعه زنان کشور و با حضور فعالان فرهنگی از کشورهای مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، مینا بیابانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در این نشست با گرامیداشت یاد مرحومه دکتر طوبی کرمانی استاد دانشگاه و  دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در امور بانوان گفت: همه حق طلبان و عدالت خواهان جهان، اهانت به پیامبران را محکوم می کنند.

وی پیامبر اکرم (ص) را پیام آور ایثار و نوعدوستی ذکر کرد و اظهار داشت: با بعثت پیامبر اکرم(ص)، فضای توحش به فضای مهر و محبت تبدیل شد.

بیابانی در مورد اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) افزود: این نوع اتفاقات، تکه های پازلی است که می خواهند به استیلای جهانی دست یابند.

وی ادامه داد: آن چه که مهم است این است که ملت های اسلامی و پیروان ادیان توحیدی آگاه باشند که می خواهند اذهان ملت ها را منحرف کنند تا به تحرکات ظالمانه خود در نقاط مختلف دنیا ادامه دهند.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه باید حق ملت های مظلوم را فراموش نکنیم، گفت: باید آگاهانه استکبار جهانی و اقدامات ظالمانه آنها را محکوم کنیم و از آن غافل نشویم و اینگونه اهانت های آشکار را هم به وحدت میان ادیان توحیدی تبدیل کنیم.

وی ضمن قدردانی از حضور نمایندگان کشورهای مختلف در این نشست بیان داشت: امیدواریم پیروان ادیان توحیدی با واکنش در مقابل اهانت به پیامبر اکرم(ص) مانع تکرار آن شوند.

گفتنی است در این نشست نمایندگانی از جوامع یمن، آرژانتین، نیجریه و پاکستان نیز ضمن سخنرانی، اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم نمودند.

ارسال نظرات