مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ساوه گفت:

ضرورت جریان سازی جهت تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی

مهدی محمدی گفت:راه تحقق جهش تولید،تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب می باشد ویکی از محورها برای تحقق بخشی و عملیاتی کردن جهش تولید در سطح نظام و مدیران، اتکاء به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۵۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ساوه در بازدید از حوزه مقاومت بسیج کارگری گفت:راه تحقق جهش تولید، تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد ویکی از محور‌ها برای تحقق بخشی و عملیاتی کردن جهش تولید در سطح نظام و مدیران، اتکاء به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است.

وی گفت:برای این که تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی منجر به جهش تولید شود باید جریان سازی نموده و جهش تولید را تبدیل به یک فرصت داخلی نماییم و بر این اساس فرهنگ سازی برای اقتصاد مقاومتی ضروری است.

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر فرهنگ سازی برای دستیابی به جهش تولید، تصریح کرد: از سوی دیگر تولیدات داخلی نیز برای این که توان رقابت با تولیدات خارجی را داشته باشند باید آسیب شناسی و کیفیت سازی شوند و خدمات خود را ارتقاء بخشند و یکی از محور‌هایی که می‌تواند به عنوان راهکار تحقق شعار سال در پیش گرفته شود همین مسأله است.

وی گفت:حرکت کردن در گام دوم سخت است، تا جایی که کار صورت نگرفته، عیب‌ها آشکار نمی‌شود، ولی کار کردن همت و تلاش مضاعفی می‌خواهد که در مسیر صحیح انقلاب قرار بگیریم. متاسفانه بازار و اقتصاد رها شده است و هیچ همتی برای التیام سختی معیشت برای مردم نیست و در چنین شرایطی کار کردن برای انقلاب سخت نشده است، اما مردم پای این انقلاب و شهدا ایستاده اند و به هیچ وجه نمی‌توان شکر این مردم خوب و به تعبیر مقام معظم رهبری مردم صابر شکور را به جا آورد.

حجت الاسلام مهدی محمدی:مهمترین بحث گام دوم انقلاب امید آفرینی و امید به ولایت فقیه و مردم ولایی است که حتما با مقاومت و نگاه به همین نیروی عظیم مردمی و به خصوص قشر جوان بانشاط و پرانگیزه هست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار