خبرهای داغ:
امام جمعه تکاب:

تجلیل از ایثارگران یک وظیفه اخلاقی است

امام جمعه تکاب گفت: تجلیل از ایثارگران یک وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی است.
کد خبر: ۹۲۷۵۸۹۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، حجت الاسلام رحیمی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مسئولین باید برای نامگذاری معابر و گذرگاه‌های شهر به نام شهدای شهرمان بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

وی بر لزوم تلاش برای بهره برداری از المان شهدای گمنام شهرستان تاکید کرد و گفت: تمامی مسئولین باید در راستای تکریم رزمندگان و خانواده های معظم شهداء گام برداشته و در این راه ثابت قدم باشند.

سرپرست فرمانداری تکاب نیز در این جلسه گفت: کلنگ زنی المان دو شهید گمنام در پارک ملت و تجلیل از ایثارگران و بهره برداری از مساکن محرومین روستایی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در تکاب خواهد بود.

سید هادی طباطبایی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، شهدای گرانقدر و حضرت امام رحمت الله علیه می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب نیز در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی مسئولین به هفته دفاع مقدس، گفت: تجلیل و تکریم از ایثارگران وظیفه ذاتی ماست و بر این مهم همچون سال‌های گذشته اقدام خواهیم کرد.

سرهنگ پاسدار عباسفام افزود: توزیع 5 هزار و 500  بسته معیشتی، 16 هزار قرص نان توسط گروه‌های جهادی، ذبح قربانی و توزیع گوشت قرمز، توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده، لوازم التحریر، احداث و تحویل 21 باب مسکن مددجویی در مناطق محروم روستایی از جمله اقدامات سپاه در ماه‌های اخیر بوده است و در هفته دفاع مقدس نیز این طرح ها ادامه خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات