فرمانده سپاه الغدیر با بیان این‌که آرمان‌ها در دفاع مقدس بلند بود، گفت: مدیریت جهادی و اسلامی موثرترین عامل پیروزی انقلاب در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۲۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار «رضا پورشمسی» در نشست خبری هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندهان ارشد نظامی در استان یزد برگزار شد، با بیان این‌که دفاع مقدس ما مجموعه‌ای پرافتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: نقطه عطف دفاع مقدس زمانی است که فرماندهان نظامی جنگ در کنار هم شیوه متناسب با نظام مقدس را تدوین و مقابله با دشمنان را مدیریت کردند.

 وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس موثرترین شیوه جهادی و اسلامی فرماندهان جنگی در مدیریت دفاع مقدس است.

 فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، گفت: ایستادگی در برابر سلطه‌های شیطانی و وسوسه‌های نفسانی، باور نصرت‌الهی به همراه توکل و توسل، اطاعات محض از ولایت فقیه، اهمیت دادن به توانایی‌های ملت و اصل داستن آن، ایستادگی در برابر فشار قدرت‌های خارجی، همدلی و اتحاد ملت بین ارکان نظام، نقش محوری دادن به نجات مستضعفین عالم، اسرار به حفظ اصول اسلامی و ارزش‌ها، هشت مدیریت شاخص مدیریت جهادی در هشت سال دفاع مقدس است.

 سردار پورشمسی تصریح کرد: دفاع مقدس مهمترین الگو و سند راهبردی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عصر کنونی است.
ارسال نظرات