خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: امنیت، اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون ایثارگران دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۳۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر رزمندگان، شهدا و ایثارگران آن دوران با لبیک به فرمان امام راحل(ره) در جبهه های حق علیه باطل حاضر نمی شدند، امروز خبری از امنیت بی مانند کشور در ملتهب ترین منطقه جهان نبود.

وی اظهار داشت: با وجود تحمیل ۸ سال جنگ ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران توسط حزب بعث عراق با حمایت ابرقدرت های جهانی، رزمندگان اسلام با فرماندهی و رهبری های داهیانه امام خمینی (ره)، با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستادند و اجازه ندادند ذره ای از خاک میهنی اسلامی به دست اجانب بیافتد.

خلیل اللهی با تاکید بر اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه هیا بین المللی در تداوم دستاوردهای پیروزی هشت سال دفاع مقدس است، یادآوری کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با دستاوردها و ارزش های دوران دفاع مقدس می باشد.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است که برگزاری زیارت عاشورا، دیدار با خانواده شهدای سلامت، فرماندهان دفاع مقدس، دیدار با خانواده ایثارگران دادگستری استان از جمله آن هاست.

خلیل اللهی، برگزاری همایش ایثارگران و فرماندهان حوزه های بسیج، دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی، بازدید از پارک موزه دفاع مقدس و کوهپیمایی را از دیگر برنامه های دادگستری کل آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس برشمرد.

ارسال نظرات