سرهنگ پاسدارمحمدمهدی میرهادی در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت:8سال دفاع مقدس یک گنجینه ای در ابعاد مختلف است که می بایست کشف و استخراج شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۵۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش ,سرهنگ پاسدارمحمدمهدی میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت تفرش در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه گفت:8سال هفته فاع مقدس فقط مختص یک برهه زمانی نبود,یک گنجینه ای در ابعاد مختلف است که می بایست کشف و استخراج شود.

وی  با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان و هم افزایی ادارات، دستگاهها و نهادها در جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های این هفته، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 50 عنوان برنامه در محورهای بصیرت افزایی، فرهنگی و هنری، جهادی و محرومیت زدایی و آموزشی در سطح شهرستان برگزار می شود.

میرهادی شعار «ما قوی هستیم» شعار هفته دفاع مقدس امسال اعلام و افزود: با توجه به تناسب شعار ایام هفته دفاع مقدس، برنامه هایی در سطح شهرستان اجرا می شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش برگزاری همایش تخصصی دشمن شناسی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، همایش «سربازان، امنیت امروز، مدیران فردا»، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، یادواره های شهدا، مسابقات کتابخوانی، اردوی جهادی، رزمایش کمک مومنانه، میز خدمت در 7 مسجد، اجرای کارگاههای آموزشی سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از اعتیاد و تجلیل از مدافعان سلامت را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در تفرش عنوان کرد

ارسال نظرات