خبرهای داغ:
ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۹۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، در سال های اخیر، ثبت نام بدون کنکور توسط واحدهای دانشگاهی بسیاری صورت می‌گیرد، این رشته ها برای افرادی که پس از اعلام نتایج کنکور، به هر دلیلی، موفق به انتخاب رشته های با آزمون نشده اند، مناسب است.

 در این راستا دانشگاه‌ها و موسسات بسیاری مشغول به فعالیت هستند که یکی از آن ها، «دانشگاه آزاد واحد ارومیه» می‌باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در سال ۹۹ در 4 مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دو نوبت نیم‌سال اول تحصیلی یعنی ورودی مهر و نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی ترم بهمن ماه بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان و بدون برگزاری آزمون ورودی دانشجو جذب می کند.

همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 دفترچه ثبت نام به صورت مجزا برای هر مقطع به صورت اینترنتی در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود و علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد ارومیه می توانند لیست رشته های ارائه شده را در این دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد جستجو کنند.

بنابراین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس کیلومتر 3 جاده سلماس مجتمع شماره 2 در این دانشگاه مراجعه کنند.

بهره‌گیری از اعضای هیئت علمی مجرب، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پیشرفته، استفاده از سالن ورزشی مدرن، کتابخانه و آرشیو مجلات خارجی و بین المللی، امکانات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و خوابگاه ویژه دختران از جمله مزیت‌های تحصیل در این دانشگاه است.

دانشگاه آزاد ارومیه یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های حضوری جهان است

همچنین تحصیل در شهر محل سکونت و قرار گرفتن در کنار خانواده از جمله سایر مزایای تحصیل در این دانشگاه به شمار می‌رود، که به طور قطع کاهش معضلات اجتماعی را هم در پی دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های حضوری جهان به شمار می‌رود که شهریه آن از شهریه یک مدرسه غیرانتفاعی نیز کمتر است و مدرک آن در جامعه بین‌المللی قابل قبول است.

رشته‌های کارشناسی پیوسته به این شرح است؛ زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، زبان فرانسه، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، علوم تربیتی، رواشناسی، حقوق، علوم قضایی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت صنعتی، مدیریت امور بانکداری و ...

رشته‌های کارشناسی پیوسته نیز به این ترتیب است؛ آموزش زبان انگلیسی، آموزش و پرورش ابتدایی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، حسابداری، حقوق ثبت، مترجمی زبان، مهندسی فناوری آسانسور، مهندسی تکنولوژی برق قدرت، آموزش ریاضی و ...

 انتهای پیام

ارسال نظرات