فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از برگزاری بیش از 110برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس توسط رده‌های مختلف سپاه و بسیج در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۹۲۷۶۹۹۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندرلنگه، اسحق مؤذن‌نسب عصر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برنامه‌های ما مانند سال گذشته مختص به یک‌هفته نیست بلکه برای 40 هفته برنامه ویژه دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب الگوگیری ما از دفاع مقدس و سیره شهدا است و همین دفاع جمهوری اسلامی را تا سالیان سال بیمه کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: دفاع مقدس از آن جهت مقدس است که رزمندگان ما با دست خالی و با سلاح ایمان جلوی ابرقدرت‌ها ایستادند وهیمنه آنان را در هم کوبیدند و یک وجب از خاک مقدسمان را به دشمنان نداند.

مؤذن‌نسب خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با تاسی از فرهنگ عاشورا در میادین نبرد حاضر شدند وبه فرمان امام راحل لبیک گفتند و حماسه جاویدی با عنوان دفاع مقدس خلق کردند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 115برنامه ویژه هفته دفاع مقدس، بیان داشت: برگزاری دو یادواره شهداء محله ای، یادواره شهدای شهرستان بندرلنگه بر روی شناور وروی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، رژه موتوری، مسابقات قایقرانی، تیراندازی ودوچرخه سواری، افتتاح طرح‌های عمرانی، بهره بردای از طرح‌های محرومیت‌زدایی، نشست‌های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی بصورت مجازی، افتتاح فروشگاه منصف، اهدای خون، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس، افتتاح استودیو فضای مجازی دفاع مقدس، اهدای نوشت‌افزار به دانش آموزان کم‌بضاعت از جمله برنامه های شاخص در این هفته است.

ارسال نظرات