به همت گروه های جهادی گردان یکم بسیج امام حسین (ع) ابهراجرا می شود:
پاسداران وبسیجیان گردان یکم بسیج امام حسین (ع) ابهر از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور پای کار آمده و با تشکیل گروه های جهادی به مقابله با این ویروس منحوس پرداخته اند.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۸۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

فرمانده گردان یکم بسیج امام حسین (ع) ابهر در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه اسفند ماه سال گذشته پس از اعلام شیوع ویروس کرونا در استان جلسه قرارگاه امام رضا (ع)شهرستان ابهر برگزار شد،گفت: در این جلسه ابلاغیه ستاد کل سپاه پاسداران مبنی بر تشکیل گروه های جهادی برای مبارزه با این ویروس منحوس رسماً به این گردان ابلاغ شد و با هماهنگی جانشین تیپ 36 گروه جهادی تشکیل یافت.

 

مجید مقدم تصریح کرد:با توجه به نبود امکانات مورد نیاز برای ضد عفونی در این مجموعه و باهماهنگی که با بسیجیان صورت گرفت، توانستیم یک عدد پمپ سم پاش موتوری بصورت امانی تهیه کنیم که بالطبع  برای ضد عفونی در سطح گسترده کافی نبود.

 

وی با اشاره به اینکه تعدادی از بسیجیان متخصص گردان را برای ایجاد یک سیستم ضد عفونی ابتکاری دعوت کردیم،افزود: با توکل بر خدا و تلاش شبانه روزی بسیجیان توانستیم سیستم ضد عفونی (آب پاش) بصورت خودکار را برای اولین بار در استان ساخته و بر روی خودروی (مان) نصب کرده که بصورت همزمان از سه طرف با 8 نازل اقدام به آب پاشی می نماید. این سیستم بسیار کار ساز بوده و بخش زیادی از نیاز شهر را برای ضد عفونی تامین می نماید بدین صورت که این سیستم   روزانه 6 هزار لیتر مواد ضد عفونی  را در طول مدت 5 ساعت در سطح شهر پخش می کند.

 

فرمانده گردان یکم بسیج امام حسین (ع) ابهر با اشاره به سایر فعالیت های گروه های جهادی این گردان تصریح کرد:ذبح قربانی و توزیع گوشت نذری در بین 300 خانواده آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا،میوه چینی از باغ خیرین وتوزیع در بین نیازمندان،فعالیت جهادی در تغسیل وتدفین اموات کرونایی،تجلیل واهدای گل به مدافعان سلامت در محل کار ونیز تجلیل از فعالین مبارزه با بیماری کرونا در محل گردان از فعالیت های صورت گرفته توسط این گروه های جهادی است.

 

وی در پایان بیان کرد:بسیجیان ابهری تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا پای کار بوده و خدمات رسانی می کنند.

ارسال نظرات