مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج:

امام راحل سرسلسله مکتب دفاع مقدس است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت:امام راحل سرسلسله مکتب دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
امام راحل سرسلسه مکتب دفاع مقدس است / خودباوری،از سرمایه های جنگ هشت ساله بود
 
حجت الاسلام سید میثم نبوی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، با اشاره به روایتی از  پیامبر گرامی اسلام درباره  سلمان فارسی مبنی براینکه قومی که خدا آنهارا دوست دارد و آن‌ها نیز خدا را دوست دارند، گفت: ملت ایران قوم سلمان است که با دفاع جانانه و از خود گذشتگی مثال زدنی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس متبلور شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم شهر با تاکید براینکه راه شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط جوانان و فرزندان نسل‌های دهه سوم و چهارم انقلاب  ادامه دارد، افزود: نمونه بارز آن را  در مجاهدت مدافعان حرم در برابر داعشی‌های ملعون مشاهده کردیم.

حجت الاسلام نبوی با بیان اینکه دشمنان به ویژه استکبار جهانی وصهیونیست کودک کش همواره به دنبال طرح و نقشه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد:‌این مسئولیت ما را در دفاع و مقابله با دشمنان بیشتر می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم شهر با تصریح بر اینکه  امام راحل سرسلسله مکتب دفاع مقدس از ابتدا اعتقاد به این داشت که ایران اسلامی می‌تواند جزء کشور‌های بزرگ منطقه و دنیا باشد، افزود: امروزه ما می‌بینیم که ایران اسلامی دست برتر را در موضوع علم هسته‌ای، ساخت و تولید جنگ افزار‌های دفاعی مثل موشک و سامانه‌های پهبادی، پزشکی و... دارد.

به گفته حجت الاسلام نبوی افتخار می‌کنیم که هفته‌ای در تاریخ تقویم ملی کشور  با عنوان هفته دفاع مقدس ثبت شده است که درآن ایثارگری، از خود گذشتگی، فداکاری، خودباوری ،غیرت، شهادت، عزتمندی ملت نشان داده می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها