حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی گفت:پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند امروز در تحقق اهداف کلان شرکت ملی پالایش و پخش و اهداف اقتصادی کشور نقش کلیدی را بر عهده دارد و بعنوان یک برند در بازارهای صادراتی مطرح است و امیدواریم سهم این پالایشگاه در اقتصاد کشور افزایش یابد.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۴۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در دیدار با مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ضمن اعلام این موضوع که بزودی از این پالایشگاه بازدید میدانی خواهد نمود اظهارداشت: پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند امروز در تحقق اهداف کلان شرکت ملی پالایش و پخش و اهداف اقتصادی کشور نقش کلیدی را بر عهده دارد و بعنوان یک برند در بازارهای صادراتی مطرح است و امیدواریم سهم این پالایشگاه در اقتصاد کشور افزایش یابد.

وی ادامه داد: خروجی این پالایشگاه تأثیر خیلی محسوسی در سبد مصرف داخلی ما دارد و به همین خاطر باید بسیار جدی گرفته شود و با توسعه نظارت ها از طریق مراجع نظارتی و امنیتی، این مرکز استراتژیک و مهم به شکل محسوس و غیر محسوس محافظت گردد.

رئیس دستگاه قضائی استان بیان داشت: بخشی از اعتبارات پالایشگاه می بایست در حوزه ی نظارت الکترونیکی مصرف شود چرا که نیروی انسانی شاید دچار غفلت شود، ولی سیستم نظارت الکترونیک بسیار دقیق موارد را ثبت و ضبط خواهد کرد و یک سند گویا را ارائه می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: در مورد واگذاری بخشی از سهام این شرکت به سازمان تامین اجتماعی می بایست نظریه هیأت کارشناسی و ارزیابی که صورت خواهد گرفت حتما قبل از نهایی شدن، به دادگستری اعلام گردد تا دستگاه قضائی بررسی های لازم را در خصوص صحت آن انجام دهد زیرا دادگستری در حوزه ی حفظ حقوق بیت المال بسیار حساس و دقیق عمل خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات