خبرهای داغ:

اتکا به خودباوری و حفظ ارزش‌ها گره گشای مشکلات

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، اعضای ستاد شهرستانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فردوس با ائمه جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۱۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با آغاز هفته دفاع مقدس تعدادی از اعضای شهرستانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فردوس با ائمه جمعه شهرهای اسلامیه و فردوس دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در این دیدار با یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که به دست جوانان ایران اسلامی رقم خورد گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از ظرفیت‌های انسانی که در درون جوان‌ها آماده بروز در راه اعتلای اسلام بود شکوفا شد و با رهبری امام راحل جوانان و آحاد مردم با بذل جان در عرصه دفاع از میهن اسلامی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این کشور در دست دشمن باقی بماند.

حجت الاسلام ارمغان با اشاره به اینکه پیروزی در جنگ تحمیلی در یک بعد بسیار مهم مرهون رهبری امام و آموزه‌های اسلامی و ولایت پذیری جوانان و مردم بصیر ایران است که در حال حاضر نیز به عنوان موتور پیشران این انقلاب است، گفت: این دیدار در ابتدای این هفته مبارک که باید یادآور عرصه و دوران دفاع مقدس باشد در حقیقت تجدید میثاق و تجدید بیعت با ولی فقیه و با نماینده ایشان است که در دوران دفاع مقدس نیز به واسطه همین ولایت پذیری توانستیم با استقامت و پایمردی بر دشمن پیروز شویم.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه شهر اسلامیه نیز در این دیدار به دستاورد‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اتکا به خودباوری و حفظ آن ارزش‌ها در حال حاضر نیز گره گشای بسیاری از مشکلات است.

شاکری امید به جوانان و اتحاد مردم و توانایی شکست دشمن را از دستاورد‌های جنگ دانست که می‌توان با زنده نگه داشتن این ارزش‌ها مشکلات فعلی را نیز پشت سر گذاشت.

وی اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس را مشابهت دوران فعلی با دوران جنگ دانست که بعضی قصد دارند با قراردادن مردم بر دوراهی جنگ و سازش بهره برداری خود را داشته و با ترساندن مردم به اهداف خود برسند.
 
امام جمعه اسلامی گفت: بایستی این فهم به جوانان منتقل شود که در دوران جنگ ملت ایران و رهبری جامعه جنگ و عدم سازش را انتخاب کردند و این پیروزی‌های فعلی و اقتداری که نصیبمان شده است نتیجه همان انتخاب صحیح است.

شاکری، یکی از تجربیات گام اول را جوان گرایی دانست و گفت: هنوز خیلی‌ها به این نتیجه نرسیده اند که می‌توان با جوان و نیروی جوانی گره گشایی کرد.

حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس در این دیدار با اشاره به روایت حضرت فاطمه زهرا (س) که فرمود: اند: "الجهاد عز الاسلام" گفت:عزت در سایه جهاد اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه عزت امروز ایران اسلامی مرهون روحیه جهادی مردم است، تصریح کرد: آمریکا با ابرقدرتی خودش از ایران هراس دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار