حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی گفت: امروز پشتوانه مهم حرکت های انقلابی در دستگاه قضایی رسانه ها هستند و تبیین حقایق و خنثی کردن توطئه ها و دسیسه چینی های جریان های معاند امروز بیش از گذشته لازم است
کد خبر: ۹۲۷۸۰۵۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با فرارسیدن چهل سالگی دفاع مقدس مدیر و خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان مرکزی با حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس دادگستری استان مرکزی دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار باهدف ایجاد ارتباط مستمر دفتر خبرگزاری بسیج استان با مجموعه دادگستری بمنظور انجام اقدامات رسانه ای در راستای اهداف انقلاب اسلامی به ویژه توجه به منویات مقام معظم رهبری و تحقق توصیه های معظم له در سال جهش تولید برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی در این دیدار با بیان اینکه کار رسانه ای و اطلاع رسانی یک امر مقدس و ضروری در جامعه کنونی محسوب می شود افزود: در دورانی که دشمنان ما با استفاده از ظرفیت عظیم رسانه اهداف خود را دنبال می کند و با ایجاد شایعه و تخریب و تهدید از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند وظیفه و رسالت خبرگزاری بسیج بیش از گذشته سنگین تر خواهد بود.

 وی گفت: تولید محتوای ارزشمند و فاخر از سوی رسانه های انقلاب اسلامی امروز یک واجب مهم محسوب شده که افسران جنگ نرم همواره بسیج گونه باید نقش آفرینی نمایند.

وجه تمایز خبرگزاری بسیج قرار داشتن در مسیر اصلی و ناب انقلاب اسلامی است/خبرگزاری بسیج با حضور جوانان مومن و انقلابی راه و مسیر درست مطالبه گری و جریان سازی را به درستی طی خواهد کرد

رئیس دادگستری استان مرکزی داشتن برنامه بلند مدت و افق دید منظم و برنامه محور لزوم کار یک رسانه موفق به شمار می رود و ابراز داشت:دید و افق نگاه خبرنگاران خبرگزاری بسیج باید وسیع و جامعه نگر باشد ایجاد یک چشم انداز وسیع و جامع برای اهداف انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک نام و ماهیت شگفت انگیز برای انقلاب اسلامی محسوب می شود افزود:همه دوران انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس بسیجیان مجاهد و مومن با رشادت های خود دستاوردهای بی نظیری رقم زده اند که همواره جاودان خواهد ماند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد:همبستگی و یکپارچگی مردم ما در دوران دفاع مقدس یک افتخار ارزشمندی برای جامعه اسلامی به شمار می رود که باید به نحو صحیح به نسل امروزی منتقل شود.

رئیس دادگستری استان مرکزی نقش و جایگاه خبرگزاری بسیج را بسیار مهم و حساس بر شمرد و گفت:ایجاد فضای روشنگری همراه با بصیرت افزایی برگرفته از منویات و خط و مشی  بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب  بوده که خبرگزاری بسیج با حضور جوانان مومن وانقلابی راه و مسیر درست مطالبه گری و جریان سازی را به درستی طی خواهد کرد.

وی عنوان کرد:تبیین منویات مقام معظم رهبری باید اولویت اصلی و اساسی این رسانه  پویا و انقلابی باشد و یقینا مطالبه گری با روحیه برگرفته از انقلابی گری و اخلاق مدارانه موتور محرک این راه مهم است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به محاسن خبرگزاری بسیج از جمله عدم قرارگرفتن در بازی جریانات و گروه  های مختلف  گفت: وجه تمایز خبرگزاری بسیج قرارداشتن در مسیر اصلی و ناب انقلاب اسلامی است و با ترویج امید آفرینی در بستر جامعه می تواند کمک شایانی در هموار نمودن این مسیر ارزشمند بردارد.

رئیس دادگستری استان مرکزی حمایت رسانه های مطالبه گری و دغدغه مند از اقدامات مقتدرانه و جهادی و انقلابی  دستگاه قضایی را لازم بر شمرد و افزود: امروز پشتوانه مهم حرکت های انقلابی در دستگاه قضایی رسانه ها هستند  و تبیین حقایق و خنثی کردن توطئه ها و دسیسه چینی های جریان های معاند امروز بیش از گذشته لازم است.

وجه تمایز خبرگزاری بسیج قرار داشتن در مسیر اصلی و ناب انقلاب اسلامی است/خبرگزاری بسیج با حضور جوانان مومن و انقلابی راه و مسیر درست مطالبه گری و جریان سازی را به درستی طی خواهد کرد

وی تصریح کرد: با تلاش های انجام شده در مجموعه دادگستری استان  به دنبال تسریع  هرچه بهتر و بیشتر در  دادرسی ها، افزایش  اعتماد عمومی مردم، و بر طرف نمودن مشکلات عموم جامعه  هستیم.

حجت الاسلام موسوی پاسخ دادن و در دسترس مردم بودن را از اولویت های مدیران دادگستری استان دانست و گفت: اولویت اساسی این مجموعه در استان رضایتمندی مردم است و ارتباط مستمر با مردم همواره سرلوحه دادگستری استان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات