خبرهای داغ:
سرهنگ عبدالهی گفت: باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا از تمام ظرفیت ها حداکثر استفاده را کنیم
کد خبر: ۹۲۷۸۳۱۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حجت الاسلام و المسلمین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه همراه با روحانیون جهادی شهرستان با هدف گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت مقام شامخ شهدا با سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده و حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه دیدار کردند.
سرهنگ مرتضی عبداللهی در حاشیه این جلسه اظهار داشت: امسال در آستانه چهلمین سالگرد این انقلاب و دفاع مقدس شکوهمند قرار داریم و تکلیف و وظیفه ما نسبت به سال‌های گذشته شاید سخت‌تر و جدی‌تر است. وظیفه ما در برابر هشت سال دفاع مقدس این است که نگذاریم یاد و خاطره شهدا، ایثارگری ها، رشادت‌ها در جامعه ما کمرنگ شود، باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا این یاد و خاطره را در نسل‌های بعد انقلاب زنده نگه داریم. امروز در این چهل سالگی وظیفه ما این است که آن را منتقل کنیم و اجازه ندهیم تا دشمن دست به تحریف بزند.
وی تصریح کرد: وجودرهبر انقلاب سبب اتحاد و وحدت بیشتر یک ملت می‌شود همانگونه که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولی فقیه با راهنمایی حکیمانه خود از چندگانه شدن نظام جلوگیری می‌کند و آن را به سمت صحیح هدایت می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها