خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: شما جوانان یکی از سرمایه های اصلی ومهم کشور هستید و آینده کشور با همت و تلاش های شما جوانان رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۵۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در آیین روز سرباز سپاه امامت تبریز و در در جمع کارکنان وظیفه این ناحیه، افزود: خدمت به نظام در هر نوع لباس و مقامی باقیات الصالحات است و حال اینکه شما با لباس مقدس سربازی در این راه قدم برداشتید ارزش کار شما بیش از پیش است.

 وی ادامه داد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داشتن جوانان مومن، متعهد و پای کار و انقلابی همچون شما سربازان افتخار می کند.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس، بیان کرد: هفته دفاع مقدس از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن شاهد از خود گذشتگی و ایثار ملت ایران بودیم، دورانی که رژیم بعثی با حمایت همه جانبه استکبار جهانی آمده بود تا یک هفته ای کشور را تصرف کند ولی جوانان هشت سال در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک وطن را از دست ندادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز تاکید کرد: اکنون نیز دشمنان جنگ های متعددی را راه اندازی کرده اند و همه جانبه در تلاش هستند حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند اما یقین دارم شما جوانان هم در جنگ نرم و هم در جنگ سخت و جنگ های اقتصادی و ... که دشمن طراحی کرده است با ولایت مداری از کشور دفاع خواهید کرد و همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس پای انقلاب و امام و رهبری خواهید ایستاد.

ارسال نظرات