سردار کریمی گفت:امروز اگر شهدا و خانواده های آنها را گرامی می داریم و از مقام ارزشمند آنها تکریم به عمل می آوریم این مهم به دلیل احساس نیاز ما انجام می شود چراکه شهدا و خانواده های معظم شهدا نیازی به توجهات و تکریم ما ندارند.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۹۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در دیدار با خانواده ۱۲ شهید والامقام کوچه شهدای شهرستان دلیجان بیان کرد:خانواده های معظم شهدا از بزرگترین سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می شوند چراکه آنان از عزیزترین و بهترین سرمایه های خود که فرزندانشان بود گذشتند تا ملت ایران آسایش و امنیت داشته باشند.

وی افزود:امروز خانواده های معظم شهدا با ایستادگی و صبر همراه با بصیرتی که از خود نشان دادند چهره درخشان انقلاب و اسلام را در دنیا به رخ کشاندند و روحیه هایی که در بین خانواده های معظم شهدا امروز مشاهده می کنیم در برابر سایر خانواده سایر جنگ های دیگر در دنیا بی سابقه و تکرار نشدنی است.

سردار کریمی اظهار کرد:خانواده های معظم شهدا سند حقانیت ، سند پیروزی ملت ایران در برابر کافرین و سند عزت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان هستند و امروز همه ما وظیفه داریم از این اسناد ارزشمند به خوبی پاسداری کنیم و تکریم و پاسداشت آنها یک وظیفه ورسالت دینی محسوب می شود.

فرمانده سپاه روح الله گفت:امروز اگر شهدا و خانواده های آنها را گرامی می داریم و از مقام ارزشمند آنها تکریم به عمل می آوریم این مهم به دلیل احساس نیاز ما انجام می شود چراکه شهدا و خانواده های معظم شهدا نیازی به توجهات و تکریم ما ندارند.

وی  با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا از جهات زیادی قابل بررسی و مهم می باشد افزود: هدف اصلی تزریق روحیه امید، نشاط، صبر ، ایستادگی به مردم و مسئولین است و اگر مسئولی بخواهد در برابر تکریم شهدا کوتاهی کند قطعا باید در قبال خون شهدا پاسخگو باشد.

سردار کریمی تصریح کرد:هدف دوم دیدار با خانواده های معظم شهدا شناخت این الگوها و معرفی آنها به نسل جدید است که اگر به درستی مجاهدت ها و جانفشانی های رزمندگان را به تصویر بکشیم قطعا شرایط بسیار بهتر از وضعیت فعلی خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله  گفت:شهدا به عنوان پاسداران حریم انقلاب اسلامی با رفتارها و مجاهدت هایی که نشان دادند سیره اهل بیت(ع) را در جامعه به خوبی ترویج دادند.

وی با اشاره به اینکه امروز خانوادهای معظم شهدا باید به عنوان پیشگامان عرصه جهاد و شهادت سفیر فرهنگی انقلاب باشند گفت: این خانواده های عزیز با عملکرد خود در این چهل سال به خوبی این مسئله را انجام دادند که باید ادامه دار باشد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد :امروز خدمت به خانواده های معظم شهدا یک رسالت و وظیفه مهم است و این مسئله باید بیش از گذشته مورد توجه باشد و یک فرهنگ سازی عمومی نیازمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات