مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه انسانی که به همنوع خود کمک می‌کند، دارای جایگاه ارزشمندی نزد خدای متعال است، افزود:  اگر خدمت به خلق در راه خدا باشد و انسان گامی که بر می‌دارد برای خدای باشد اجر شهید برای او منظور است.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۲۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج ساری، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، گفت: کسانی که با تمام قوا برای مقابله با ویروس منحوس کرونا وارد میدان شدند و در این راه جان خود را تقدیم کردند مورد تکریم خدای متعال هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه انسانی که به همنوع خود کمک می‌کند، دارای جایگاه ارزشمندی نزد خدای متعال است، افزود:  اگر خدمت به خلق در راه خدا باشد و انسان گامی که بر می‌دارد برای خدای باشد اجر شهید برای او منظور است چه برسد به کسی که تمام وقتش را برای احیای جان یک فرد بیمار می‌گذارد.

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری در ادامه با تصریح بر اینکه امروزه کسانی که  در خط مبارزه با ویروس منحوس کرونا در سنگر سلامت مشغول خدمت هستند، خودشان هم مبتلا به این بیماری شدند، یادآور شد: توفیق داشتیم که با خانواده شهیده سلامتی دیدار کنیم .این شهیده سلامت با اینکه مادر بود و فرزندانی در خانه  داشت، اما در بخش مقابله با کرونا پرستار شد و در این راه جان خود را در راه دفاع از سلامت مردم فدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به ایثارگری و شجاعت مدافعان سلامت تاکید کرد و ادامه داد: در حالی که بعضی‌ها جرات نمی‌کنند در این عرصه ورد پیدا کنند پزشکان و کادر درمانی و عزیزان بخش  پیشگیری همه دست به دست هم دادند تا کمک کار مردم عزیز شوند و بتوانند با این ویروس منحوس مقابله کنند.

حجت الاسلام تسخیری شهادت بالاترین مقامی دانست که خدای متعال آن را به مقربان درگاهش اعطا  می‌کند و در همین باره افزود: باب شهادت برای کسانی باز است که خدا آنان را دوست دارد .

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها