مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به جزئیات اجرای طرح «هر کارمند یک فرزند معندی» برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین پرداخت.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۸۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی اظهار داشت: اجرای طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بطور رسمی کلید خورد.

وی در تشریح این طرح گفت: طرح هر کارمند یک فرزند معنوی با هدف جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین با همکاری استانداری و دستگاه های اجرایی استان اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان داشت: با استفاده از ظرفیت کارمندان سراسر استان می توان برای جذب حامی و حمایت هرچه بیشتر از فرزندان ایتام و محسنین بهره برد.

وی تاکید کرد: رویکرد کمیته امداد در خصوص فرزندان ایتام و محسنین، حمایت های مادی و معنوی در راستای توانمندی و تامین آتیه این عزیزان است.

کلامی خاطر نشان کرد: در این طرح معنوی و پربرکت، هر کارمند می تواند سرپرستی معنوی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفته و ماهانه مبالغی را به حساب آن ها واریز کند.

ارسال نظرات